Spot reklamowy, wokół którego zbudowano komunikację, utrzymany jest w lekkim i ironicznym tonie. Koncept ożywia hiperbola: znany krytyk kulinarny, po spróbowaniu wyszukanych i skomplikowanych dań, wraca do domu i na nowo odkrywa smak tuńczyka Rio Mare w oliwie z oliwek. Okazuje się, że gdy składniki są najwyższej jakości i przygotowane z mistrzowską precyzją, „nie potrzebują niczego więcej, by smakować doskonale”.
Tak powstaje unikalne doświadczenie angażujące wszystkie zmysły – od satysfakcjonującego dźwięku otwieranej puszki, przez charakterystyczny różowy kolor, zapach najwyższej jakości składników, delikatną i jędrną konsystencję, aż po wyjątkowy smak.
Zobacz również
Kampania „Doskonały smak wymaga niewiele” zostanie wyemitowana na całym świecie i będzie realizowana na wielu platformach – w telewizji, digitalu i mediach społecznościowych.
– W świecie, który często wydaje się nadmiernie skomplikowany, naprawdę dobre i wysokiej jakości jedzenie nie potrzebuje niczego więcej. Niepowtarzalny smak, autentyczne, najwyższej jakości składniki oraz włoskie korzenie od zawsze sprawiają, że Rio Mare odnosi sukcesy, osiągając pozycję numer 1, także w Polsce – mówi Dominika Lewandowska, Senior Brand Manager w Bolton Polska, odpowiedzialna za markę Rio Mare.


Grupa BLIX: W zakupach wielkanocnych dla Polaków liczy się jakość
Ponadto, aby zwiększyć penetrację kategorii tuńczyka w puszce w Polsce, marka będzie realizować dodatkowe, lokalne działania pod hasłem: „A może tuńczyk?”. Strategia oparta jest na 4 cechach produktu: smaku, wygodzie, wszechstronności i zbilansowanej diecie. W ramach kampanii powstały szybkie, proste i smaczne przepisy na sałatki, makarony i kanapki z tuńczykiem Rio Mare w oliwie z oliwek. Działania promocyjne realizowane będą przez cały rok we współpracy z influencerami. Mają zachęcać konsumentów do wypróbowania tuńczyka i dodania go do swojej diety oraz pokazywać, że produkty Rio Mare są odpowiedzią na różne potrzeby konsumentów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W Polsce za realizację obu kampanii, działania z influencerami odpowiada zespół GroupM – GOAT, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker należący do grupy WPP. Działania PR realizuje agencja Yellowcups.
Zdjęcia: mat. pras.