2020/21 to przełomowy czas redefiniujący życie wielu osób w niemal każdej dziedzinie – czas określany jako ‘nowa normalność’. Nie ominęła ona życia uczuciowego – pandemia wpłynęła nie tylko na zwiększony popyt na aplikacje randkowe, ale także liczbę rozstań oraz skłoniła do self glow-up. Zmieniła też podejście do relacji i wykreowała potrzebę zatroszczenia się o siebie. Dlatego w te Walentynki, Douglas zaprasza do celebrowania miłości i cieszenia się nią, niezależnie od tego czy żyjemy w parze, czy też jesteśmy singlami.
– Już od kilku lat, Douglas konsekwentnie realizuję strategię dotarcia do generacji Z. Tym samym do oferty asortymentowej dołączamy nowe marki dedykowane młodszym konsumentom, a większość kampanii koncentrujemy na digitalu i social mediach, w tym od zeszłego roku także na TikToku. Do nowej kampanii walentynkowej zaprosiliśmy najbardziej pożądane osobowości dla naszej młodej grupy docelowej. Nie chcieliśmy przedstawić ich jako pary, ale pozostawić widzom pole do interpretacji, zaprosić do zabawy z Douglas – odkrywania kolejnych filmów prezentujących Patrycję i Mariusza w momencie, gdy flirt między nimi dopiero ma szansę się rozpocząć. Chcemy by nasze hasło ‘A może się spotkamy’ było obietnicą lepszych czasów, a kampania niech będzie zaproszeniem do flirtu, rozmowy, spotkania – mówi Ewa Sadowska, marketing manager, Douglas Polska.
Zobacz również
Bohaterowie kampanii Douglas – Patrycja Sobolewska i Mariusz Jakubowski – to obecnie najbardziej pożądane nazwiska młodego pokolenia. Patrycja jest finalistką 9 edycji programu Top Model. Piękna blondynka szybko stała się ulubienicą zarówno widzów, jak i jurorów, którzy docenili jej naturalny wdzięk. Mariusz to połączenie ścisłego umysłu i sylwetki modela. W programie pokazał swój silny charakter i ambicje, które doprowadziły go do półfinału.
– Douglas postawił przede mną zadanie przygotowania kampanii, która będzie atrakcyjna dla ‘Gen Z’ i jednocześnie spójna z nowym, wyrafinowanym, pięknym wizualnie wizerunkiem Douglas. Wszyscy wiedzieliśmy też, że działamy w czasie coraz już trudniejszego do zniesienia lockdownu. Stąd idea strategiczna – ‘A może się spotkamy’ i nieoczywista, umowna przestrzeń, w której spotykamy naszych bohaterów – powiedział Marcin Tyszka.
Kampania Walentynkowa Douglas 2021 to kilkanaście spotów emitowanych na kanałach VOD, YouTube oraz na Facebooku, Instagramie, Tik toku i Snapchacie oraz social mediach własnych Douglas. Na jej potrzeby powstało też szereg formatów digital, promujących ofertę walentynkową Douglas. Zdjęcia wykorzystane zostaną zarówno w kampanii digital, jak i we wnętrzach perfumerii Douglas w całej Polsce.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Za realizację koncepcji kreatywnej, reżyserię filmów oraz zdjęcia odpowiada Marcin Tyszka oraz reprezentująca go agencja Backstage PR, która wyprodukowała kampanię, postprodukacja – BadiBadi, realizacja kampanii w social mediach – VMLY&R, planowanie i zakup mediów – Wavemaker.
Słuchaj podcastu NowyMarketing