Kampanie multibrandowe Douglas cieszą się niezwykłą popularnością od prawie 2 lat. Wynika to z umiejętności dopasowania się do potrzeb klientów oraz odpowiedzi na aktualne trendy. Marce Douglas zależało na przygotowaniu komercyjnej oferty, która przyciągnie do perfumerii młodszą grupę klientów. Współpraca z aplikacją TikTok, która posiada już 100 mln aktywnych użytkowników w Europie doskonale wpisała się w te potrzeby. Akcja będzie miała silne wsparcie marketingowe w kanałach digital oraz w perfumeriach stacjonarnych.
– Jednym z celów naszych działań w Polsce jest wzrost świadomości marki na rynku. Współpraca z perfumeriami Douglas daje nam zupełnie nowe możliwości dotarcia do użytkowników również w świecie offline oraz jest doskonałym początkiem na rozpoczęcie długofalowej biznesowej współpracy. Dzięki naszym wspólnym działaniom, TikTok ma szansę stać się love brandem, nie tylko na świecie, ale także w Polsce – mówi Rafał Drzewiecki, head of marketing CE, TikTok Polska.
Zobacz również
TikTok przykłada dużą wagę do jakości oraz przyjaznych środowisku rozwiązań. Dlatego dla klientów perfumerii przygotował kartonowe opakowania oraz 4 zupełnie różne wzory designerskich skarpetek, wykonanych z bawełny czesanej. Skarpetki oraz opakowania zostały wyprodukowane w Polsce.