Douglas rozpoczął walentynkową akcję „Love is the greatest gift” z udziałem duetu Fitlovers

Perfumerie Douglas rozpoczęły nietypową akcją walentynkową pod hasłem „Love is the greatest gift”, której bohaterami jest para influencerów – Fitlovers.
O autorze
0 min czytania 2019-02-01

W ramach współpracy powstało wideo składające hołd miłości, wspierane storytellingową aktywacją w kanałach social media marki Douglas oraz Fitlovers (Instagram i Facebook) podzieloną na fazy tease and reveal. Influencerzy Fitlovers są ponadto twarzami kampanii w mediach online, która promuje specjalną, walentynkową ofertę – 2 zapachy w cenie 199 zł.

Kampania rozpoczęła się 28 stycznia i potrwa do 14 lutego, a oferta promocyjna do końca miesiąca. Za koncepcję, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, a działania w kanałach społecznościowych prowadzi Socialyse, należąca do grupy Havas jednostka, wyspecjalizowana w komunikacji social media. Za kreację (produkcja oraz realizacja) odpowiadają Warsaw Production i Brasil.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj