Wavemaker wygrał przetarg na obsługę sieci perfumerii Douglas. Agencja przejmuje obsługę klienta w zakresie planowania i zakupu mediów, a jej dział WM Content zadba o działania influencer-marketingowe. Za obsługę mediów społecznościowych (kreacja i moderacja) odpowiadać będzie VMLY&R, czyli agencja, z którą Wavemaker stworzył wspólny zespół mediowo-kreatywny na potrzeby konkursu oraz obsługi marketera.
W kilkumiesięcznym przetargu Douglas przekrojowo sprawdzał oferty zaproszonych firm.
Zobacz również
O wyborze Wavemaker i VMLY&R przesądziły m.in. przesadziły m.in innowacyjność w planowaniu mediów digital oraz dobre wyczucie kategorii premium.
– Kluczowe znaczenie miał dla na wybór partnera i zespołu ekspertów myślących tak, jak my o roli mediów w kontekście omnichannelowej komunikacji marki-lidera jaką jest dziś Douglas, wychwytujących najnowsze trendy w mediach digital, a jednocześnie utrzymujących najwyższe standardy estetyczne kreacji tak istotne w naszej branży – mówi Katarzyna Mauduit, dyrektor marketingu Douglas Polska.
Wygrana Wavemaker i VMLY&R to już kolejny przejaw szerokiej współpracy agencji. Wspólnie pracowały one m.in. przy obsypanym nagrodami projekcie „Ostatni Twój Weekend”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Obsługę mediową sieci Douglas Wavemaker przejmie od Havas Media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing