Douglas wybiera Wavemaker i VMLY&R

Sieć perfumerii Douglas rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową i działania w mediach społecznościowych. Zwyciężyły Wavemaker i VMLY&R, które złożyły klientowi najciekawszą – pod względem kosztów i strategii – propozycję działań mediowo-kreatywnych.
O autorze
1 min czytania 2020-11-12

Wavemaker wygrał przetarg na obsługę sieci perfumerii Douglas. Agencja przejmuje obsługę klienta w zakresie planowania i zakupu mediów, a jej dział WM Content zadba o działania influencer-marketingowe. Za obsługę mediów społecznościowych (kreacja i moderacja) odpowiadać będzie VMLY&R, czyli agencja, z którą Wavemaker stworzył wspólny zespół mediowo-kreatywny na potrzeby konkursu oraz obsługi marketera.

W kilkumiesięcznym przetargu Douglas przekrojowo sprawdzał oferty zaproszonych firm.

O wyborze Wavemaker i VMLY&R przesądziły m.in. przesadziły m.in innowacyjność w planowaniu mediów digital oraz dobre wyczucie kategorii premium.

– Kluczowe znaczenie miał dla na wybór partnera i zespołu ekspertów myślących tak, jak my o roli mediów w kontekście omnichannelowej komunikacji marki-lidera jaką jest dziś Douglas, wychwytujących najnowsze trendy w mediach digital, a jednocześnie utrzymujących najwyższe standardy estetyczne kreacji tak istotne w naszej branży – mówi Katarzyna Mauduit, dyrektor marketingu Douglas Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wygrana Wavemaker i VMLY&R to już kolejny przejaw szerokiej współpracy agencji. Wspólnie pracowały one m.in. przy obsypanym nagrodami projekcie „Ostatni Twój Weekend”.

Obsługę mediową sieci Douglas Wavemaker przejmie od Havas Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się