Kluczową rolę w nowej kampanii wizerunkowej Douglas odgrywają niezwykłe czarno-białe zdjęcia Petera Lindbergha, ikony światowej fotografii mody. Bohaterami sesji są międzynarodowe gwiazdy modelingu – Amber Valetta, Cara Delevingne, Lineisy Montero, Alexa Chung, Caro Daur i Jon Kortajarena.
„Współczesne piękno to indywidualność, autentyczność i pewność siebie. Dlatego kobiety w Douglas czują się sobą, czują się piękne i szczęśliwe. Te wszystkie aspekty podkreślmy w naszej nowej kampanii marketingowej” – mówi Agnieszka Radawiec, Marketing Director Douglas Polska.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W ramach kampanii w 6 największych miastach w Polsce pojawiły się wielkoformatowe nośniki outdoorowe, o łącznej powierzchni reklamowej aż 3,5 ha! Oprócz tego kampania rusza w radiu, na największych portalach kobiecych i social mediach, a także w prasie kobiecej, magazynach lifestyle i people (Vouge, Twój Styl, Pani, Glamour, Elle, Viva, Gala).
Nad nową światową strategią komunikacji oraz kampanią marki pracował Jung von Matt/NEXT ALSTER oraz agencja Select World. W Polsce za adaptację kampanii odpowiada Group One (Value Media i Gong).
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]