TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dove prezentuje mydła z rozstępami, zmarszczkami i plamkami, aby celebrować prawdziwe piękno

Dove prezentuje mydła z rozstępami, zmarszczkami i plamkami, aby celebrować prawdziwe piękno
W kampanii Dove „Real Soaps” mydła o nieregularnych kształtach, z pęknięciami, piegami i marszczeniami stają się symbolami prawdziwych kobiecych ciał. W ten sposób marka chce pokazać, że „piękno tkwi również w szczegółach, które czynią nas prawdziwymi”.
O autorze
1 min czytania 2022-03-17

fot. instagram.com/mullenlowessp3

Dove od lat pokazuje swoje zaangażowanie w walkę ze stereotypami dotyczącymi urody i pomaga kobietom na całym świecie w odkrywaniu ich naturalnego piękna. „Real” to kluczowe dla marki słowo, które towarzyszyło wielu kampaniom mającym na celu pokazanie prawdziwego kobiecego ciała. W kampanii „Reverse Selfie” Dove walczy z fałszywym obrazem rzeczywistości kreowanym w social mediach. Z kolei akcja #MojePięknoMojaHistoria pokazuje, jak różne kobiety definiują prawdziwe piękno.

W najnowszej kampanii „Real Soaps”, przygotowanej przez agencję reklamową MullenLowe SSP3, Dove kontynuuje swój cel: uczynić piękno źródłem pewności siebie, a nie niepokoju. W tym celu marka prezentuje wyjątkowe mydła o nieregularnych kształtach, które nawiązują do kobiecych ciał z bliznami, rozstępami czy piegami.

Tym samym marka uświadamia, że choć kultowe mydła w kostce zawsze wydają się gładkie i nieskazitelne na sklepowych półkach, ludzie nie wiedzą, że niektóre z nich wychodzą z fabryki ze szczególnymi cechami. Dove podkreśla, że takie znaki – podobnie jak na ludzkiej skórze – są nieodłączną częścią „prawdziwego piękna”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez MullenLowe SSP3 (@mullenlowessp3)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach kampanii „Real Soaps” Dove zaprasza kobiety o rozmaitych sylwetkach – z fałdkami, rozstępami czy piegami – do celebrowania piękna swojej skóry w mediach społecznościowych i dzielenia się zdjęciami opatrzonymi hashtagiem #RealBeauty.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez MullenLowe SSP3 (@mullenlowessp3)