TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Drapnij Nagrody” kupując produkty DOG CHOW i CAT CHOW

3 listopada wystartowała loteria promocyjna „Drapnij Nagrody”, przygotowana dla jednego z wiodących producentów karm dla zwierząt Nestlé Purina.
O autorze
1 min czytania 2014-11-03

Promocja konsumencka wspiera sprzedaż dwóch linii produktowych – odświeżonej w czerwcu br. marki DOG CHOW oraz CAT CHOW. W loterii do wygrania jest ponad 2 tysiące atrakcyjnych nagród.

Aby wziąć udział w loterii „Drapnij Nagrody” wystarczy zakupić jednorazowo produkty DOG CHOW lub CAT CHOW za określoną kwotę minimalną (odpowiednio – min. 25 zł oraz min. 10 zł). Następnie należy zarejestrować się za pośrednictwem dedykowanej strony i zachować paragon.

– Nasi konsumenci, nieustannie dbają o swoich czworonożnych ulubieńców, dając im pokarm dostosowany do indywidualnych potrzeb. Wiedzą, że sięgając po CAT CHOW i DOG CHOW oferują im pełnoporcjową i zbilansowaną karmę. Teraz, wybór ten zaowocować może również dodatkowymi, atrakcyjnymi korzyściami dla właścicieli psów i kotów – powiedział Łukasz Nowak, Product Manager, Nestlé Purina.

Wśród nagród przewidzianych w loterii znajdują się roboty mopujące iRobot Braava 320, a także zestawy produktów PURINA dla psów (DOG CHOW) i kotów (CAT CHOW). Dodatkowo, 23 grudnia 2014 r., spośród wszystkich prawidłowo nadesłanych zgłoszeń zostanie wylosowany Nissan Qashqai. W loterii biorą udział wszystkie produkty Nestlé Purina należące do asortymentu marki DOG CHOW i CAT CHOW. Sprzedaż promocyjna i okres przyjmowania zgłoszeń w loterii „Drapnij Nagrody” trwa od 3 listopada do 22 grudnia 2014 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs wspierany będzie aktywnościami na facebooku DOG CHOW. Regulamin dostępny jest na stronie. Organizatorem Loterii przygotowanej dla Nestlé Purina jest Unique One Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się