Zadaniem uczestników jest jednoczesne odkrycie par symboli związanych z marką umieszczonych na wirtualnych kartach. Aplikacja została przygotowana w trzech różnych odsłonach graficznych nawiązujących do trzech wariantów smakowych Żubrówki – Żubrówki Bison Grass, Żubrówki Białej i Żubrówki Palonej. Nagrodami są niedostępne w sprzedaży, brandowane akcesoria związane z marką.
„Drinki chodzą parami” to trzecia aplikacja zrealizowana przez agencję 6ix WoMM & Social Media obsługującą markę Żubrówka w mediach społecznościowych.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]