Akcja „Jak pielęgnować miłość” jest kontynuacją współpracy Pigmentu z Domem Pomocy Społecznej im. L. i A. Helców, który zrzesza seniorów oraz samotne starsze osoby. Marka w grudniu 2019 roku przygotowała serię spotów pt. Prawdziwe Święta, które przypominały o tradycji wręczania kartek świątecznych.
Tym razem z okazji Walentynek oraz Dnia Kobiet Pigment zorganizował spotkania, podczas których pracownicy drogerii oraz seniorzy rozmawiali o tajemnicach pielęgnowania miłości.
Zobacz również
– Prawdziwa miłość z czasem się zmienia, ale jednocześnie nigdy się nie kończy. Jak pielęgnować miłość? Jak istotna jest cielesność w związku? Czy mówienie o miłości jest trudne? Te i inne pytania zadaliśmy naszym rozmówcom. Ich wspomnienia i porady pokazują, jak wiele o uczuciach możemy nauczyć się właśnie od seniorów – przyznaje Justyna Koclejda, współorganizatorka akcji Jak pielęgnować miłość.
Pigment: chcemy wspólnie odkryć tajemnice miłości i kobiecości
Efektem spotkań jest 5 filmów z udziałem mieszkańców Domu Pomocy Społecznej oraz pracowników drogerii Pigment. Każde z pięciu wideo dotyka innego aspektu miłości, a cykl jest odpowiedzią na główne hasło kampanii.
Ponadto marka przygotowała dla seniorów warsztaty pielęgnacji oraz makijażu dla cery dojrzałej. Jak podkreśla Pigment, dzięki szkoleniu drogeria chce zwrócić uwagę na poczucie kobiecości u mieszkanek Domu Pomocy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania społeczna połączona jest również z konkursem organizowanym przez Pigment za pomocą mediów społecznościowych. Marka od 10 lutego br. systematycznie udostępniać będzie kolejne odcinki filmów, a zadaniem użytkowników będzie odpowiedź na pytanie zadane w wideo. Kampanii towarzyszy hasztag #prawdziwamiłość.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegółowe informacje o akcji Jak pielęgnować miłość oraz zasadach konkursu organizowanych przez Pigment znaleźć można na stronie drogerii.