Email Marketing Maraton jest cyklem szkoleń organizowanych w różnych miastach w Polsce. Prowadzone przez zespół ekspertów z GetResponse, 5-cio godzinne szkolenia, które odbędą się w Krakowie, Poznaniu i Warszawie, poświęcone będą tematyce nowości w działaniach email marketingowych ukazując przykłady skutecznych kampanii, sprawdzonych taktyk oraz narzędzi niezbędnych do ich realizowania.
“Po sukcesie wiosennej edycji Email Marketing Maratonu i rozmowach z ponad 300 uczestnikami naszych spotkań kontynuujemy sprawdzoną formułę opowiadania o innowacyjnych rozwiązaniach dopasowanych do „tradycyjnych” problemów email marketerów. Co to oznacza w praktyce? Nie powielamy żadnego zagadnienia, ale prezentujemy w 100% świeży program, którego eskperci GetResponse nie przedstawiali jeszcze na żadnej konferencji. Chcemy pokazać naszym uczestnikom jak np. budować bazę mailingową poprzez exit pop-up lub stworzyć video email oparty o HTML5. Email Marketing Maraton jest dla każdego marketera, którego interesuje zwiększenie sprzedaży przez newslettery i chce do tego wykorzystać 15-letnie doświadczenie GetResponse w Polsce oraz USA i współpracę z takimi ekspertami online marketingu jak Neil Patel czy Peep Laja.” – mówi dyrektor działu edukacji oraz rozwoju rynków CEE, Maciej Ossowski.
Zobacz również
Program szkoleń został przygotowany w oparciu o sprawdzone źródła, badania i doświadczenia prelegentów z działu Edukacji współpracujących na co dzień z kluczowymi klientami GetResponse z całego świata. Wśród poruszanych przez nich tematów nie znajdą się wielokrotnie powielane porady takie, jak potrzeba pozyskania zgody subskrybenta, umieszczanie w newsletterze przycisków Call To Action (CTA) czy podział odbiorców na segmenty.
Zgłębione natomiast zostaną zagadnienia związane z: automatyzacją email marketingu, video w kreacjach newsletterów, remarketingiem dynamicznym, a także psychologią kolorów i budowaniem listy subskrybentów za pomocą nowych rozwiązaniach, aplikacji i pluginów.
Pierwsze szkolenie z cyklu odbędzie się już 29 września w Krakowie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi 99 zł + VAT. Cena konferencji obejmuje przerwy kawowe oraz materiały szkoleniowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegółowy program, kalendarz szkoleń w poszczególnych miastach oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie.
Patronami szkoleń są: SMB, Magazyn Online Marketing Polska, Nowoczesna Firma, Marketer+, SocialPress, Brief, eKomercyjnie.pl, Marketing w Praktyce.