Druga edycja konferencji „Femvertising – komunikacja ze współczesną kobietą” już 28 listopada w Warszawie

Już 28 listopada w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji „Femvertising – komunikacja ze współczesną kobietą”. Pierwsze w Polsce wydarzenie skupiające się na tej tematyce odbyło się w maju 2016 roku i spotkało się z dużym zainteresowaniem. Od tego czasu kilka marek wdrożyło nurt...
O autorze
1 min czytania 2017-11-15

…femvertisingu do swojej komunikacji, jednakże jest to nadal mało popularny trend w porównaniu z globalnymi działaniami. Każdy zna „Like a Girl” Always czy też działania marek Dove, NIKE, Under Armour. Jak wyglądają działania w nurcie Femvertising w Polsce?

Czym jest femvertising? To nic innego, jak odpowiedź komunikacji marketingowej na szerokie zmiany społeczne warunkujące oczekiwania konsumentów wobec marek.

Podczas konferencji uczestnicy:

  • dowiedzą się czym tak naprawdę jest Femvertising,
  • zobaczą czego od marek oczekują kobiety z pokolenia Millenials, co je motywuje do pokochania marki, a co do kupienia produktu
  • poznają przedstawicieli pokolenia Silver, ich świat, potrzeby i oczekiwania
  • przyjrzą się dużym globalnym kampanią i sprawdzą czy naprawdę są skuteczne
  • dowiedzą się co kobiety robią na Facebooku
  • poznają pierwsze najciekawsze case study z rynku polskiego

Wśród prelegentów znajdują się: Katarzyna Pawlikowska (GoW), Kuba Kaliciński (Kalicińscy.com), Katarzyna Czuchaj-Łagód (Mobile Institute), Karolina Liberka (Feno), Agnieszka Chabrzyk (Business Factory&ROI Hunter), Wojciech Papuziński, Agata Fedczyszyn (Schulz brand friendly), Barbara Wardowska-Heyda, Anna Zuzanna Balcerowska, (GONG), Mateusz Felsmann, Martyna Garbacz (TWIN .digital collective)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kameralna konferencja odbędzie się 28 listopada, w Pół na Pół mieszczącym się w Forcie Mokotów w Warszawie.

Więcej informacji na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się