W pierwszej edycji „Projektu Kuchnia” prowadząca Odeta Moro rozmawiała z zaproszonymi gośćmi: architektami, designerami, psychologami i specjalistami od kulinariów o tym, jak najlepiej zaplanować kuchnię. W nowej edycji podcastów, która wystartowała 15 listopada, motywem przewodnim jest kuchnia zrównoważona, czyli nastawiona na niemarnowanie jedzenia oraz zasobów: wody czy energii.
W sześciu rozmowach zaproszeni goście podejmą tematy związane z robieniem zakupów, gotowaniem czy oszczędzaniem energii. Podpowiedzą jak zaplanować świadome działania, z korzyścią nie tylko dla nas, ale także dla środowiska naturalnego.
Zobacz również
Opowiedzą jak gotować i kupować, żeby nie marnować, czyli o zero waste i less waste w praktycznym wydaniu. Tajniki tych pojęć w dwóch odcinkach (pierwszym i czwartym) wytłumaczą Karolina Woźniak z Too Good to Go, oraz szef kuchni i pasjonat gotowania Julian Karewicz. Miłośnik gotowania i aktywista Kuba Korczak, gość drugiego odcinka, podpowie jak przechowywać jedzenie, aby go nie wyrzucać.
W „Projekcie Kuchnia” nie zabraknie świątecznych klimatów. W trzecim odcinku pt. „Zrównoważone Święta” Sylwia Majcher, autorka bestsellerowych książek w duchu zero waste opowie o utrzymaniu balansu między ilością a jakością w kuchni, nie tylko w święta. Gościem piątego odcinka będzie Joanna Gałuszka-Szarzyńska, która doradzi jak oszczędzać prąd i wodę podczas kuchennych czynności. Drugą edycję słuchowiska „Projekt Kuchnia” zakończy odcinek o tym, jak sprzątać zdrowo i ekologicznie, aby nie szkodzić planecie. Gościem będzie Sylwia Panek, czyli Mama Chemik — blogerka i chemiczka.
Odcinki będą publikowane co tydzień, w każdy poniedziałek, od 15 listopada do 20 grudnia w formie audio na Onet Audio oraz platformach streamingowych, m.in. Spotify, Apple Podcasts czy Google Podcasty, a także w formie videocastu na YouTube. Powstała również sekcja dedykowana, na której można obejrzeć sezon 1 i 2 „Projektu Kuchnia”: projektkuchnia.onet.pl.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Podcasty wspiera kampania w kanałach digital mobile i na Spotify. Program powstał we współpracy z Ringier Axel Springer Polska. Za strategię i komunikację branded content odpowiedzialne są agencje Publicis Groupe: agencja digitalowo-contentowa LiquidThread i agencja mediowa Zenith.
Słuchaj podcastu NowyMarketing