Technologia iSensoric. Inspirujące możliwości.
Seria iQ700. Najnowsza generacja urządzeń do zabudowy.
Poświęcona nowej linii AGD do zabudowy Siemens iQ700 kampania potrwa do połowy listopada. Centralnym punktem działań promujących będzie emisja billboardu sponsorskiego w największych stacjach telewizyjnych oraz w telewizji VOD. Ponadto, kampanię telewizyjną wspierać będzie silna obecność w Internecie, w ramach której powstał dedykowany landing page na stronie marki, a także zaplanowano emisję bannerów promujących na największych portalach horyzontalnych. Wszystkie działania uzupełniać będą aktywności na porównywarkach cenowych oraz eCommerce, a także komunikacja PR i w mediach społecznościowych, takich jak Instagram, Facebook, czy Youtube.
Zobacz również
Kampanię przygotowali:
Billboard sponsorski – Centrala BSH
Kampania on-line – ACR Media House Sp. z o.o
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]