TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Druga odsłona kampanii „Tyle różnic, jedna whiskey” z nową ambasadorką marki Jameson – Darią Zawiałow

Marka Jameson rozpoczyna komunikację drugiego etapu kampanii: „Tyle różnic, jedna whiskey". Do teamu ambasadorów, obok Piotra Kędzierskiego dołączyła Daria Zawiałow.
O autorze
1 min czytania 2020-12-11

W prezentowanej jesienią kampanii Jamesona – Piotr Kędzierski, będący od trzech lat ambasadorem marki, wystąpił w towarzystwie barberów – społeczności będącej naturalnym środowiskiem Jamesona, pełnej indywidualności, których łączy wspólna pasja i zamiłowanie do whiskey. W drugiej odsłonie kampanii, Jameson kontynuuje komunikację swoich wartości: wspólnego celebrowania wolnego czasu, budowania więzi i relacji międzyludzkich, jednocześnie nadal podkreślając wolność i indywidualność. Dlatego marka zaprosiła do współpracy niezwykle utalentowaną i wyrazistą wokalistkę Darię Zawiałow. Jej dwa dotychczasowe albumy „A kysz!” i „Helsinki” uzyskały status Platynowej Płyty, sprzedając się w ponad 30-tysięcznych nakładach. Tym samym Jameson otwiera się na świat kobiet.

– Główny przekaz kampanii to podkreślenie, że każdy z nas jest inny, ale koniec końców znajdujemy wspólny język, jakieś spoiwo, dzięki któremu tworzymy społeczności. Na wiele tematów możemy dyskutować, różnić się, ale co do jednego jesteśmy zgodni – uwielbiamy whiskey Jameson za niepowtarzalny charakter i smak – wspomina Agnieszka Michalska, senior brand manager marki.

W ramach kolejnej odsłony kampanii Jamesona powstały materiały foto i wideo z udziałem Darii i Kędziora stanowiące swego rodzaju manifest marki. Już od 9 grudnia będzie można je zobaczyć w mediach społecznościowych. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj