Druga odsłona kampanii „Tyle różnic, jedna whiskey” z nową ambasadorką marki Jameson – Darią Zawiałow

Marka Jameson rozpoczyna komunikację drugiego etapu kampanii: „Tyle różnic, jedna whiskey". Do teamu ambasadorów, obok Piotra Kędzierskiego dołączyła Daria Zawiałow.
O autorze
1 min czytania 2020-12-11

W prezentowanej jesienią kampanii Jamesona – Piotr Kędzierski, będący od trzech lat ambasadorem marki, wystąpił w towarzystwie barberów – społeczności będącej naturalnym środowiskiem Jamesona, pełnej indywidualności, których łączy wspólna pasja i zamiłowanie do whiskey. W drugiej odsłonie kampanii, Jameson kontynuuje komunikację swoich wartości: wspólnego celebrowania wolnego czasu, budowania więzi i relacji międzyludzkich, jednocześnie nadal podkreślając wolność i indywidualność. Dlatego marka zaprosiła do współpracy niezwykle utalentowaną i wyrazistą wokalistkę Darię Zawiałow. Jej dwa dotychczasowe albumy „A kysz!” i „Helsinki” uzyskały status Platynowej Płyty, sprzedając się w ponad 30-tysięcznych nakładach. Tym samym Jameson otwiera się na świat kobiet.

– Główny przekaz kampanii to podkreślenie, że każdy z nas jest inny, ale koniec końców znajdujemy wspólny język, jakieś spoiwo, dzięki któremu tworzymy społeczności. Na wiele tematów możemy dyskutować, różnić się, ale co do jednego jesteśmy zgodni – uwielbiamy whiskey Jameson za niepowtarzalny charakter i smak – wspomina Agnieszka Michalska, senior brand manager marki.

W ramach kolejnej odsłony kampanii Jamesona powstały materiały foto i wideo z udziałem Darii i Kędziora stanowiące swego rodzaju manifest marki. Już od 9 grudnia będzie można je zobaczyć w mediach społecznościowych. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj