Świadomość to pojęcie, które często pojawiało się w rozmowach przy pracy nad kolekcją jesień-zima 2020 Patrizia Aryton. Łączy w sobie umysł i uczucia, które są wykorzystywane podczas projektowania, ale również są bliskie bohaterkom, które prezentują nowe projekty marki. Ich działalność, wiedza oraz zaangażowanie w społeczne projekty są bliskie filozofii pochodzącej z Kaszub firmy, która od początku istnienia była skupiona wokół płci pięknej. Projekt „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” jest wielowymiarowym hołdem kobiecości, który przedstawia sylwetki inspirujących Kobiet.
Po 30 latach na rynku mody marka Patrizia Aryton nieprzypadkowo rezygnuje z regularnych sesji z modelkami, na rzecz interesujących osobowości, które może zakomunikować swoim klientom. Mobilizują do działania, akceptują siebie w stu procentach, pokazują jak w dzisiejszych czasach spełnić się i żyć w zgodzie ze sobą i swoim logicznym światopoglądem.
Zobacz również
Kolekcja Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2020 powstała w duchu kreowania świadomej mody, tak samo jak świadome i wiarygodne są bohaterki sesji zdjęciowej. Projekty oparte na ponadczasowych formach, przedstawione jako reinterpretacja klasyki podkreślają wyraziste sylwetki naturalnych modelek. Biznesowe konstrukcje przełamane są sportową elegancją, która jest wprowadzana do kolekcji od dwóch sezonów. Elegancja nie kończy się na kolorze czarnym, dlatego w kolekcji użyto sporo ciepłych beży, odcieni brązu, jak i uwielbianych przez Klientki uniwersalnych kameli. Czekoladowa kolorystyka przełamana jest chłodnymi szarościami oraz taupe. Kobiece power looki to inspiracje z żurnali z lat 80’ łączące szlachetną kolorystkę z najwyższej jakości materiały.
– Tkaniny, które wybraliśmy do sezonu jesień-zima 2020, to najwyższa próba tkanin naturalnych (alpaka, kaszmir, jedwab). Jednocześnie za każdym razem, gdy sięgaliśmy z moim zespołem po tkaniny celulozowe, weryfikowaliśmy, czy na pewno były produkowane przy zmniejszonym udziale wody i z ograniczeniem szkodliwych barwników. Jeśli natomiast pojawiają się tkaniny syntetyczne, to są to tkaniny produkowany we Włoszech i uzyskane z włókna poddanego recyclingowi – opowiada o nowej kolekcji marki dyrektor kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Mając finalny wpływ na kolekcję wie, że na marce Patrizia Aryton również spoczywa odpowiedzialność społeczna.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Dodatkowo od tego sezonu marka Patrizia Aryton zrezygnowała z futer oraz futrzanych dodatków. Wszystkie użyte tkaniny zostały przez nas skrupulatnie zweryfikowane, aby nie mogły rozczarować Klientów. W ten sposób inwestujemy w długowieczność produktu – mówi Patrycja Cierocka-Szumichora.
Widoczny w stylizacjach duch współczesności to nowa interpretacja kobiecości. Wyrazista, delikatna i przede wszystkim wygodna. Marka proponuje nieoczywiste połączenia: do eleganckiego płaszcza załóż czapkę beanie; do camelowej dyplomatki – dres; a do białej koszuli – bomberkę lub mięsisty dres. W modelach nie brakuje wielosezonowych propozycji takich jak: trencz, sukienka tuba, szmizjerka albo dyplomatka.
Kolekcja jesień-zima 2020 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepie online oraz salonach marki w całej Polsce. W drugiej odsłonie kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” poznajemy 6 bohaterek prezentujących kolekcję jesień-zima 2020. Wizerunki będą sukcesywnie pokazywane na kanałach internetowych marki Patrizia Aryton oraz będą komunikowane w salonach firmowych na terenie Polski. We wrześniu 2020 zostanie uruchomiona specjalna platforma do dokonywania zgłoszeń do kolejnej edycji projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”.