W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych, które przedstawiają pasje i sylwetki wybranych współpracowników. Projekt potrwa do końca roku, a działania prowadzone będą w internecie. Za realizację odpowiada agencja InPlus Media.
15 września 2019 wystartowała kampania „Druga Twarz Instalatora”, która celuje w wizerunek, jaki posiadają popularni „budowlańcy”. Jest to nowość w branży instalacyjnej, której komunikacja marketingowa koncentrowała się na promocji produktów i usług.
Zobacz również
– Po konsultacjach z regionalnymi przedstawicielami wyłoniliśmy 7 kandydatur. Każda z osób biorących udział w programie posiada niesamowitą i unikalną pasję, którą autentycznie potrafi zarazić. Sposób, w jaki opowiadają o swoim hobby sprawia, że na ciele można poczuć dreszcze. Słychać, a czasem i widać, że są to ludzie w pełni oddani temu, co kochają robić w wolnym czasie. Dlatego też poprosiliśmy agencję inPlus Media o przygotowanie koncepcji kampanii, której celem będzie edukacja i zmiana niekorzystnego image’u. Stąd powstał pomysł na nazwę Druga Twarz Instalatora. – mówi Emilia Dudek, marketing manager marki Purmo
Głównym elementem kampanii są filmy, w których występują instalatorzy, każdy z nich opowiada swoją historię. Bohaterami są m.in. pasjonat jednośladów, hodowca psów rasowych czy ultramaratończyk. Dodatkowo wszyscy bohaterowie uczestniczyli w specjalnych sesjach zdjęciowych, realizowanych w na terenie całej Polski. Głównym kanałem komunikacyjnym jest dedykowany kampanii landing page, na którym znajdują się filmy, zdjęcia, wywiady z każdym z bohaterów.
Przygotowane materiały będą publikowane co 2 tygodnie za pomocą kanałów społecznościowych, należących do marki Purmo – Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube oraz na firmowym blogu – Purmosfera. Przedstawione sylwetki bohaterów to: motocyklista, hodowca psów rasowych, ultramaratończyk, skialpinista, renowator mebli, nurek i fotograf. Na potrzeby akcji przygotowano również osobne logo kampanii, witrynę internetową, kalendarze, konkurs i hashtag #purmo2twarz.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za opracowanie koncepcji kreatywnej i jej egzekucję odpowiada agencja inPlus Media, z Krzysztofem Kozłowskim i Adamem Miturą na czele. Za przygotowanie materiałów foto i wideo odpowiada warszawskie studio Palm Fiction, które w przeszłości realizowało kampanie dla takich marek jak H&M, Grupa Żywiec, Caterpillar czy GymHero. Kampania potrwa do końca roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka Purmo należy do międzynarodowej korporacji Rettig Heating, największego producenta branży grzewczej na świecie. Od 2017 za obsługę PR-ową i marketingową firmy w Polsce, odpowiada Krzysztof Kozłowski z agencji inPlus Media.