Założycielka marki – Tiffany Masterson – jest zachwycona, że będzie mogła dzielić się swoją filozofią eliminowania składników z fanami marki, którzy zakochali się w jej produktach za pośrednictwem mediów społecznościowych i podczas podróży do Stanów Zjednoczonych. Wejście marki na rynek polski jest wyczekiwanym ruchem, który pozwoli klientom w kraju z łatwością nabyć kosmetyki tej ulubionej marki osób pasjonujących się pielęgnacją skóry.
U podstaw filozofii Drunk Elephant leży przekonanie, że to, czego nie dodajemy do naszych receptur, jest równie ważne jak to, co w nich stosujemy. Dlatego w żadnym produkcie Drunk Elephant nie znajdziesz nigdy niczego, co nazywamy Suspicious 6 (olejków eterycznych, wysuszających alkoholi, silikonów, chemicznych filtrów słonecznych, substancji zapachowych / barwników, SLS). Zrezygnowanie ze stosowania tych sześciu wszechobecnych składników pozwala skórze powrócić do swojej najzdrowszej, najbardziej harmonijnej postaci. Formuły wszystkich kosmetyków Drunk Elephant mają optymalne pH, pozwalają na łatwe mieszanie różnych produktów i łatwo się wchłaniają, co pozwala na tworzenie spersonalizowanych koktajli pielęgnacyjnych.
Zobacz również
Marka Drunk Elephant weszła na rynek amerykański w 2013 roku z sześcioma produktami. Dziś linia osiągnęła status kultowy, a fani mogą cieszyć się z pełnej gamy produktów do twarzy, włosów i ciała.
– Niezmiernie się cieszę z wejścia na polski rynek we współpracy z naszym niesamowitym partnerem handlowym – siecią Sephora. Nie mogę się doczekać możliwości podzielenia się naszą filozofią z naszymi klientami w Polsce i mam nadzieję, że pozwoli im ona odczuć, jak ich skóra ulega przemianie! – powiedziała Tiffany Masterson.
Kolekcja będzie dostępna online na stronie Sephora od 9 marca, a od 22 marca również w 83 stacjonarnych sklepach sieci Sephora w całym kraju. Klienci mogą również odwiedzić profil @drunkelephant na Instagramie, aby dowiedzieć się więcej i podzielić swoim doświadczeniem w zakresie pielęgnacji skóry z entuzjastyczną społecznością fanów marki.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing