…nie tylko poprzez udział w światowych kampaniach, ale także poprzez ważne i bliskie jej sercu inicjatywy.
– Jestem bardzo podekscytowana mogąc ogłosić współpracę z PUMA. Uważam, że niezależnie od tego czy uczestniczymy w próbach do występu czy wędrujemy po górach, ważne jest, aby czuć się komfortowo i dobrze wyglądać. Mam wiele pomysłów na projekty i kampanie, w których wezmę udział i nie mogę się doczekać, aby zrealizować je wszystkie z moją rodziną PUMA – powiedziała Dua Lipa.
Zobacz również
Dua Lipa i PUMA wyznają te same wartości: bycie zdeterminowanym, pewnym siebie, pełnym radości i odważnym. Dua nie tylko potrafi wpłynąć na miliony młodych kobiet, ale także szerzy świadomość dotyczącą ich problemów i równości płci. W związku z tym, w 2021 roku zostanie główną gwiazdą kampanii PUMA „She Moves Us”, skupiającej się na inspirowaniu kobiet, które wspólnie dążą do osiągania sukcesów i łączenia się poprzez sport i kulturę.
– Cieszymy się, że możemy powitać Dua w naszej rodzinie. Przyciągnęła nas jej kreatywność, pasja, motywacja i sposób, w jaki komunikuje się z młodą konsumentką. Natomiast to co poruszyło nas najbardziej to jej autentyczna pasja do walki z nierównościami płciowymi i nie możemy się doczekać, aby wesprzeć ją w ramach wspólnie zaplanowanych inicjatyw związanych z marką. Uważamy, że uosabia to, czego współczesny konsument szuka jako wzór do naśladowania – powiedział Adam Petrick, globalny dyrektor marki i marketingu w PUMA.
Dua Lipa zbudowała karierę w bardzo krótkim czasie. Jej drugi album „Future Nostalgia”, który stał się numerem 1 w Wielkiej Brytanii, zyskał także światowe uznanie. Był najczęściej streamowanym albumem brytyjskiej gwiazdy w historii Spotify, osiągając ponad 4,5 miliarda odtworzeń. Dua to największa artystka na platformie Spotify i obecnie trzecia co do wielkości wokalistka z prawie 60 milionami słuchaczy miesięcznie. Jej platynowy album „Don’t Start Now”, który jest światowym hitem z miliardem odtworzeń, zajął drugie miejsce na liście Billboard Hot 100. Podążając za sukcesem tego albumu, wydała single „Physical” i „Break My Heart”, które odniosły ogromny sukces. „Future Nostalgia” jest kontynuacją jej debiutu. Został nagrodzony platyną i zaowocował sześcioma platynowymi utworami. W 2018 roku zapisała się na kartach brytyjskiej muzyki popowej, kiedy jako pierwsza piosenkarka otrzymała pięć nominacji, z dwoma zwycięstwami podczas BRIT Award. Na początku 2019 roku otrzymała dwie nagrody Grammy w kategorii najlepsza nowa artystka i najlepsze nagranie taneczne.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PUMA rozpoczyna wieloletnią współpracę z Duą Lipą, prezentując sponsorów jej wypełnionego zabawą wirtualnego występu „Studio 2054”, w którym zarówno ona, jak i jej tancerze wystąpią w ubraniach marki. Jako niespodziankę dla swoich fanów, PUMA oferuje limitowaną partię biletów ze zniżką na występ. Można nabyć je pod tym linkiem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing