Duch molocha odchodzi – K2 wspiera odświeżenie marki PZU

W ramach internetowej kampanii odświeżenia marki PZU agencja K2 przygotowała serwis duchmolochaodchodzi.pl oparty o interaktywny mechanizm – suwak, za pomocą którego można odsłonić na ekranie świat współczesnego PZU – nowoczesnej firmy zorientowanej na klienta.
O autorze
0 min czytania 2012-06-19

Duch molocha zapiera się o suwak, co sprawia, że użytkownik odczuwa opór molocha przed zmianą. Efektem finalnym jest odsłonięcie nowego logo PZU i hasła „Zmieniamy się na dobre“. Całość nawiązuje do kampanii telewizyjnej – zderzenia obecnego, nowoczesnego PZU z duchem przeszłości. Oba światy zbudowane są na jednym planie, co pozwoliło uzyskać efekt płynnej transormacji miejsca. 

Kampania jest częścią działań wpisujących się w proces odświeżenia marki PZU, przeprowadzonych w połowie maja tego roku. Celem działań, jest wzmocnienie świadomości przemian ubezpieczyciela oraz promowanie nowego wizerunku firmy.

Serwis wspierany jest kampanią w Internecie zaplanowaną przez ACR. K2 i ACR pracują dla PZU od 2009 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj