Co tydzień na kanale „Jak TO robić?” będą pojawiać się nowe odcinki edukacyjnego talk show, w których młodzi uczestnicy będą dzielić się z widzami swoimi fantazjami, problemami czy wątpliwościami związanymi z ich życiem uczuciowym czy seksem.
Celem twórców programu było stworzenie bezpiecznej, intymnej i przytulnej przestrzeni do wymiany doświadczeń dla młodych ludzi, za którą oprawę odpowiada marka Durex (produkty marki będą elementami ankiet oraz ćwiczeń interaktywnych dla uczestników).
Zobacz również
– Misja marki Durex jest jasna – chcemy sprawić, żeby życie seksualne ludzi było po prostu bardziej szczęśliwe. Dlatego nierozerwalnym elementem naszych działań jest edukacja seksualna. Wiedza młodych ludzi o seksie jest cały czas ograniczona do niewielu źródeł dlatego cieszymy się, że dzięki kanałowi Jak TO robić? mogą ją przyswajać w sposób przystępny i zrozumiały. W nowych odcinkach pokażemy, że satysfakcjonujące życie seksualne powinno być przede wszystkim bezpieczne, a szczerość i otwartość w rozmowach na ten temat może jedynie zmienić nasze relacje na lepsze – mówi Katarzyna Bitowt-Zaczkowska, senior brand manager Durex.
W każdym kilkunastominutowym odcinku poświęconym innemu zagadnieniu, uczestnicy będą próbowali znaleźć odpowiedź na nurtujące wszystkie młode osoby pytanie dotyczące relacji, intymnej bliskości i seksu, jak np. kto pierwszy powinien wykonać pierwszy krok? lub dlaczego korzystamy z aplikacji randkowych?
W każdym z odcinków ważną funkcję spełniać będzie lektor, który udzieli widzom cennych rad i wskazówek. Natomiast, aby zapewnić najwyższą jakość treści, wszystkie materiały tak jak w przypadku poprzedniego formatu, powstawać będą we współpracy z seksuologiem, dzięki czemu widzowie oprócz rozrywki otrzymają cenną, zweryfikowaną wiedzę
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jak wskazują twórcy kanału „Jak TO robić?” to kanał dedykowany młodym osobom i współtworzony przez młodych ludzi. Nowy format skupia się na autentycznych historiach, inspirujących rozmowach, prawdziwych emocjach i przeżyciach zwykłych ludzi, którzy mają pierwsze doświadczenie z seksem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Po ogromnym sukcesie pierwszej odsłony formatu Jak TO Robić? wspólnie z Durex podjęliśmy decyzję, że należy spojrzeć na misję marki ponownie w celu urozmaicenia oraz pogłębienia naszej komunikacji z widzami. Po serii edukacyjnych, aczkolwiek podanych w zabawnej formie filmików, tym razem stawiamy na edukacyjno-rozrywkowe talk show, w którym to młodzi ludzie mogą dzielić się swoimi przemyśleniami i doświadczeniem w zakresie życia uczuciowego – mówi Olek Wandzel, CEO Abstra.
Dla przypomnienia, pierwszy sezon serii „Jak TO robić?” okazał się ogromnym sukcesem, zdobywając między innymi: złotą statuetkę w MIXX Awards Europe 2020 w kategorii Branded Content, a także 3 statuetki w polskiej edycji IAB MIXX Awards 2019 w kategoriach Best in Show, Content Marketing oraz Online Marketing with Influencer.
Projekt w całości jest realizowany przez Abstra, we współpracy z marką Durex.