Kanał „Jak TO robić?” wystartował trzy lata temu, okazując się ogromnym sukcesem (ponad 41 milionów wyświetleń), a jego misją jest edukacja seksualna młodzieży przez rozrywkę – w przystępnej i niekonwencjonalnej formie. „Praktykanci” to nowy format serialu obyczajowego publikowany na kanale. W nowej odsłonie współpracy Durex ze STUDI (dawniej Abstra) możemy krok po kroku towarzyszyć życiu czwórki młodych bohaterów.
Durex krok po kroku realizuje swoją misję, jaką jest wyzwalanie seksualności oraz umożliwianie wyrażania jej tak, jak lubimy. Wierzymy, że każdy młody człowiek powinien mieć dostęp do rzetelnej wiedzy na temat seksu. Tylko odpowiednia edukacja prowadzi do bezpiecznego i odpowiedzialnego seksu, który daje przyjemność – mówi Kamil Komarzyniec, brand manager marki Durex z firmy Reckitt Benckiser.
Zobacz również
„Praktykanci” to czwórka młodych bohaterów: Kasia, Sandra, Kuba i Michał – którzy poznają się w trakcie praktyki w firmie reklamowej „Wideo Max”. Dostają szansę na stworzenie własnego kanału o edukacji seksualnej, jednak z wyzwaniami towarzyszącymi pierwszym doświadczeniom z seksem mierzyć się będą nie tylko w ramach praktyk. Każda z postaci stawi czoła własnym problemom, charakterystycznym dla okresu pierwszej aktywności seksualnej.
Pomysł na projekt powstał z myślą o młodych osobach czerpiących informacje o własnej seksualności z niesprawdzonych źródeł w internecie. Naszym celem było stworzenie sposobu na przystępną i otwartą edukację seksualną. Od lat – najpierw jako ABSTRA, teraz jako STUDI, staramy się tworzyć maksymalnie angażujący content, dopasowany pod grupę odbiorców, dlatego pomysł na formę serialu był naturalnym wyborem. Wierzymy, że jego fabuła okaże się zarówno wciągająca, jak i wartościowa dla naszych widzów – powiedział Olek Wandzel, CEO STUDI.
Oprócz pełnometrażowych odcinków twórcy przewidzieli dodatkowe filmy edukacyjne w formie video shortów, które będą stanowić merytoryczne rozwinięcie wątków poruszanych w fabule serialu. Z serialu „Praktykanci” widzowie będą mogli łatwo przejść do artykułów edukacyjnych na stronie Grupy PONTON, która od 2002 r. działa na rzecz edukacji seksualnej młodzieży oraz od tego roku, razem z seksuologiem, współpracuje przy konsultacji treści pojawiających się na kanale.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Za produkcję, koncepcję i strategię promocji formatu odpowiada STUDI.
Słuchaj podcastu NowyMarketing