Durex przedstawia pomysł na prezent idealny z okazji Dnia Chłopaka

Już 30 września wszyscy mężczyźni będą obchodzić swoje święto. Dobrym pomysłem na upominek może okazać się jeden z limitowanych zestawów Durex dostępnych na Allegro. W skład setów wchodzą opakowania wybranego rodzaju prezerwatyw marki oraz nawiązujące do danego wariantu skarpetki.
O autorze
1 min czytania 2021-09-15

Dlaczego skarpetki? Bo dobierając ubrania, czyli m.in. skarpetki, wybieramy te, które zarówno długością, rodzajem materiału, jak i designem wpisują się w nasz gust. I podobnie powinno się postępować w przypadku prezerwatyw. Tutaj tak samo, jak w modzie, należy kierować się indywidualnymi preferencjami i na ich podstawie określać swój własny styl.

A wariantów prezerwatyw jest na tyle dużo, że nietrudno znaleźć ten, który będzie odpowiadał jego (i naszym wspólnym) wymaganiom. Więcej nawilżenia? Od tego jest Durex Feel Thin Fetherlite Elite. Maksymalna bliskości? Na to odpowiada Durex Invisible Supercienkie. Większy rozmiar? To zadanie dla Durex Feel Thin XL. A gdy najważniejsze jest zapewnienie partnerce dodatkowej stymulacji, idealny może okazać się Durex Intense. 

Te wszystkie rodzaje prezerwatyw dostępne są w limitowanych zestawach Durex w Strefie Marek Allegro. W skład setów wchodzą opakowania wybranego rodzaju prezerwatyw (Durex Feel Thin Fetherlite Elite, Durex Invisible Supercienkie, Durex Feel Thin XL lub Durex Intense) oraz nawiązujące do danego wariantu skarpetki. Całość pakowana jest w personalizowane pudełko prezentowe, na którym możemy wpisać imię obdarowywanego!

Taki prezent to niestandardowy, lecz mogący pozytywnie zaskoczyć mężczyznę pomysł, który dodatkowo może uatrakcyjnić intymną relację. Może tegoroczny Dzień Chłopaka to dobry czas na tego typu niestandardowe okazanie uczuć i wręczenie upominku, który pokaże wybrankowi, że o nim myślimy i widzimy czego potrzebuje? Lub chociaż staramy się odgadnąć. Nawet jeśli nie trafimy z wariantem za pierwszym razem, damy sobie pretekst do porozmawiania o seksie, co może pozwolić otworzyć się na siebie, zbliżyć i zwiększyć zaufanie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj