TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Durex #Someonelikeme – zabierz głos i kształtuj świat wolny od HIV

Durex - marka zachęcająca do odpowiedzialnych zachowań seksualnych - po raz kolejny włączyła się w walkę z HIV. W ramach tegorocznych działań, Durex uruchamia globalną aktywację #Someonelikeme, która zachęca ludzi z całego świata do szczerej rozmowy o seksie i dzielenia się swoimi historiami.
O autorze
1 min czytania 2013-11-19

Finał akcji nastąpi 1 grudnia, czyli w Światowy Dzień AIDS. Polska odsłona kampanii jest prowadzona w mediach społecznościowych i Internecie.

#Someonelikeme to globalny projekt przygotowany przez Durex we współpracy z MTV Staying Alive Foundation. Kampania skierowana jest do młodych ludzi i zachęca ich do otwartej rozmowy o swoich doświadczeniach seksualnych oraz dzielenia się przemyśleniami z innymi. W ramach #Someonelikeme powstała m.in. platforma, gdzie każdy może dodać swoją historię lub opinię na temat seksu, związków, pierwszego razu czy ochrony przed AIDS, nagraną w formie materiału video.

Osią polskiej odsłony kampanii będą 4 krótkie filmy dotyczące takich tematów jak: Akceptacja, Intymność, Dojrzałość, Seks. Pierwsze litery tych słów tworzą skrót AIDS. Ich bohaterowie dzielą się swoimi historiami i przemyśleniami dotyczącymi elementów mających wpływ na jakość związków, seksu oraz odpowiedzialnych zachowań, które mogą nas ochronić przed AIDS. Poczynając od 7 listopada, materiały pojawiają się co tydzień na polskim profilu Durex na Facebooku.

Jako marka przykładająca szczególną wagę do zdrowia i bezpieczeństwa seksualnego ludzi na całym świecie, po raz kolejny włączamy się w walkę z HIV – mówi Barbara Opalińska, lider projektu #Someonelikeme po stronie marki Durex — Wierzymy także, że to przede wszystkim szczera rozmowa m.in. na tak ważne tematy jak poczucie akceptacji, intymność w związku, dojrzałość i wreszcie seks może poprawić jakość edukacji seksualnej, a tym samym powstrzymać wzrost zachorowań na AIDS i inne choroby przenoszone drogą płciową – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz działań związanych ze Światowym Dniem AIDS, Durex jest partnerem całorocznych warsztatów edukacji seksualnej organizowanych w szkołach przez Społeczny Komitet ds. AIDS. Do tej pory wzięło w nich udział ponad 7000 uczniów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pierwszy film w ramach kampanii Durex #Someonelikeme jest dostępny na kanale Youtube oraz na Facebooku: