Aby zachęcić ludzi do szczepień, Durex Australia wysłał do Nowej Południowej Walii swoją ciężarówkę zwaną również „erektometrem”. Tak naprawdę jest to cyfrowy billboard na kółkach, stworzony przez agencję kreatywną RB Studio, a jego zadaniem jest rejestrowanie w czasie rzeczywistym danych dotyczących poziomu wyszczepienia mieszkańców.
Jak możemy odczytywać dane z erektometru? Im wyższy wskaźnik szczepień, tym bardziej wzrasta „podniecenie”. Twórcy potwierdzają, że gdy 80% mieszkańców otrzyma obie dawki szczepionki, ich erektometr osiągnie „punkt szczytowy”.
Zobacz również
fot. RB Studio, Sydney, Australia
Celem tej nietypowej akcji jest przypomnienie mieszkańcom Nowej Południowej Walii o tym, że pandemia jest bezpośrednio związana z naszą aktywnością seksualną – w końcu przez lockdowny ograniczyliśmy spotkania i mieliśmy mniej okazji do zawierania nowych znajomości. Dlatego też Durex zachęca do szczepień, dzięki którym znów będziemy mogli śmielej i bezpieczniej podchodzić do kontaktów fizycznych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– W związku z tym, że single przygotowują się do swoich pierwszych spotkań po trwającym lockdownie, Durex chce zapewnić Australijczykom ochronę w czasie intymnych zbliżeń – informuje Henry Turgoose, dyrektor marketingu w Reckitt Health.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. RB Studio, Sydney, Australia
Jednak na tym nie kończy się specjalna akcja Durexa – osoby zaszczepione podwójną dawką będą mogły odebrać darmową paczkę prezerwatyw na terenie całego kraju w tzw. „Freedom Day”, czyli w dzień zakończenia lockdownu w Nowej Południowej Walii (planowany na 1 grudnia). Chętni do skorzystania z promocji muszą jedynie okazać paszporty szczepień na specjalnej stronie internetowej.