Od początku istnienia Shootme stawiało na własną interpretację branżowych trendów i starało się miksować komercyjny świat reklamy ze sztuką, szukając obszarów zapewniających odbiorcom emocje, wizualne zachwyty i zauroczenia. Pod wodzą Michała Majewskiego marka gromadziła zarówno twórców młodego pokolenia, jak i legendy polskiej fotografii i stale współpracowała z topowymi brandami oraz większością agencji reklamowych w Warszawie.
Marysia Surzycka jest związana z Shootme od kilku lat, wcześniej zajmowała stanowisko head of video production i producentki kreatywnej. Jej dorobek producencki obejmuje zarówno kampanie społeczne, działania CSR, jak i spektakularne produkcje teledyskowe. Laureatka AD WO/MAN w 2022 kategorii Young może pochwalić się ponad dwunastoletnim doświadczeniem w branży. Obsługiwała międzynarodowych klientów takich jak Netflix, Google, Adidas, produkowała długie metraże jak choćby „Dark Crimes” z Jimem Carreyem i Charlotte Gainsbourg oraz debiut reżyserski Olgi Bołądź „Alicja i żabka”, a także pracowała jako kierowniczka produkcji w serialu „Memory Forest”, który właśnie dostał nominację do Nagrody Emmy.
Zobacz również
Marysia dzięki swojej przenikliwości, umiejętnemu dobieraniu współpracowników i prowadzeniu procesów udało się w ciągu mijającego roku podnieść o 30% liczbę produkcji wideo oraz znacznie powiększyć dział produkcyjny Shootme. W tym samym czasie m.in. dzięki połączeniu sił Majewskiego i Surzyckiej marka wzbogaciła się o trzy nowe talenty ze świata foto i video oraz zajęła trzecie miejsce jako dom produkcyjny w konkursie KTR 2022.
Choć Shootme wystartowało szesnaście lat temu jako agencja fotografów, z czasem ewoluowało w stronę domu produkcyjnego i reprezentowania zarówno fotografów, jak i twórców video. Obecnie dzięki połączeniu wizyjności Michała Majewskiego i sprawności produkcyjnej oraz interpersonalnej Marysi Surzyckiej, Shootme znacznie wzmocniło swoją pozycję na rynku, podniosło wydolność produkcyjną i projektową, a także wzbogaciło portfolio twórców o multidyscyplinarnych artystów gotowych tworzyć w oparciu o animacje, nowe technologie czy sztuczną inteligencję.
– Partnerstwo z Marysią Surzycką i Mają Ajnenkiel otwiera przestrzeń do jeszcze solidniejszego skonkretyzowania oferty i przemyślenia, z czym wyjdziemy w 2024 do agencji reklamowych i brandów, a także uświadomienia sobie potrzeb klientów względem naszych twórców i działań produkcyjnych, w których będziemy się specjalizować jako Shootme. Wierzę, że mamy w Shootme wybitnych twórców audiowizualnych, a nowa struktura firmy pozwala nam maksymalnie wykorzystać ten potencjał i podnieść naszą pracę kreatywną i produkcyjną na jeszcze wyższy poziom. Jestem przekonany, że zaskoczymy rynek naszymi pomysłami i działaniami – mówi Michał Majewski.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing