Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Dwa awanse w zespole Digital & Influencer Marketingu w H+K Strategies.

Z początkiem grudnia Anna Radomska awansowała na stanowisko senior digital marketing manager, obejmując jednocześnie rolę liderki zespołu Digital & Influencer Marketingu. Należąca do tego samego działu Aleksandra Garbala została zaś promowana do funkcji digital & influencer marketing managera.
O autorze
1 min czytania 2019-12-02

Anna Radomska specjalizuje się w reklamie internetowej, kampaniach w mediach społecznościowych, współpracy z influencerami oraz digital marketingu. W H+K Strategies wspiera projekty dla firm takich jak MAX Premium Burgers, Komisja Europejska, Shell czy Facebook. W nowej roli będzie odpowiadać za całościowe zarządzanie zespołem oraz rozwojem projektów digitalowych dla istniejących oraz nowych klientów agencji. Z branżą związana jest od blisko 7 lat. Pracowała wcześniej m.in. dla takich marek, jak Cisowianka Perlage, Red Bull, COTY, Sanofi oraz iSpot. Jest absolwentką socjologii oraz filologii ugrofińskiej na Uniwersytecie Warszawskim, a prywatnie zajmuje się historią polskiej muzyki rozrywkowej oraz stepowaniem.

Aleksandra Garbala w agencji odpowiedzialna jest za projekty digitalowe prowadzone m.in. dla takich marek jak Facebook, Wyborowa Pernod Ricard, 3M czy Shell. Specjalizuje się we współpracy z influencami oraz kampaniach w mediach społecznościowych. Doświadczenie w branży zdobywała pracując wcześniej dla takich klientów, jak np. Lorenz Snack-World, CEDC International, GO Sport czy Johnson&Johnson. Aleksandra studiowała psychologię na Uniwersytecie SWPS, a do jej pasji należą nowe technologie oraz kultura gastronomiczna i popularna.