Dwa nowe teamy kreatywne, nowi Accounci i awanse wewnętrzne w Fenomem!

Wraz z rozwojem agencji i rozszerzeniem współpracy z dotychczasowymi oraz potrzebą wzmocnienia kompetencji kreatywnych, jak również tworzenia więcej contentu wideo - do zespołu Fenomem dołączyło sześcioro nowych pracowników.
O autorze
2 min czytania 2015-06-26

Czworo do Działu Kreacji i jedna osoba do Działu Social Media i jedna do teamu Client Service. Ponadto kolejni pracownicy awansowali w Dziale Client Service i objęli nowe role na dotychczasowych stanowiskach. 

Szefem zespołu contentowego został Robert Ziółkowski, który jako Producent Kreatywny odpowiadał dotychczas z content i obsługę graficzną, a aktualnie objął stanowisko Creative Content Director. W nowej strukturze Robert ściśle współpracuje z dwoma nowymi teamami kreatywnymi. Jeden z nich tworzą: Ewa Rostalska jako Senior Art Director (wcześniej w McCann Erickson Polska, Change Integrated i One Eleven) i Danuta Kisiała, która dołączyła do Fenomem jako Junior Copywriter, a drugi: Mateusz Goliński – Art Director (wcześniej w agencjach: Upside, Studio kreatywne 11 piętro, Link PR / Link on creative) i Copywriter Kuba Warzecha (wcześniej w Legend Group, Ogilvy Action i Upside). Oba zespoły podlegają dotychczasowym Szefom Kreacji: Adiemu Pietraszkiewiczowi oraz Tymonowi Wodnickiemu.

„Pozyskaliśmy do zespołu Fenomem świetnych, doświadczonych w agencjach ATL kreatywnych z potrzeby wzmocnienia kompetencji agencji w zakresie tworzenia contentu wideo – zarówno od strony scenariuszowej, jak i produkcyjnej, i połączenia ich z naszą wiedzą oraz doświadczeniem digitalowym. Rozwój social media wymaga myślenia strategicznego i kreatywnego łącznie, a wideo powinno stanowić min. 50% contentu w komunikacji w Internecie – stąd taki kierunek rozwoju zespołu i całej agencji.“ – komentuje Agnieszka Stelmaszczyk, dyrektor zarządzająca Fenomem.

Ponadto jako nowy Account Manager do teamu Client Service dołączyła Paulina Łukijańczyk, której głównym Klientem została Netia. Agnieszka Mróz, pozostając na stanowisku account managera, objęła kierownictwo nad zespołem obsługowym, zajmującym się m.in. realizacją projektów dla marek Grant’s oraz Glenfiddich, zaś Account Executivem została Aleksandra Garbala. Bartek Brzoskowki pozostaje szefem teamu Social Media i dodatkowo objął pieczę nad pracą zespołu accounckiego. Ponadto Karolina Mroczek z Moderatora awansowała na stanowisko Community Managera.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do działu Social Media natomiast w ramach rozbudowy sekcji performance dołączyła Ewelina Wajsiel. Jako Interactive Media Planner będzie zamowała się przede wszystkim obsługą kampanii WIZZ AIR.

„Rośniemy, realizujemy coraz ciekawsze kampanie dla naszych Klientów wymagające coraz szerszego zakresu kompetencji z naszej strony oraz po prostu kolejnych rąk i głów do pracy, stąd zmiany zarówno w strukturze samej agencji, jak i zespołach Fenomem. Powstaje zespół Performance wkrótce z nowym szefem, przekształcamy dotychczasowy zespół Social Media i wyodrębniamy oraz wzmacniamy personalnie dwa teamy dedykowane do obsługi Klientów o różnym zakresie obsługi. Rozbudowujemy team kreatywny w ramach zespołu produkcyjnego, ponieważ Klienci coraz bardziej doceniają nasze zdolności kreatywne i kreacyjne, także nasze realizacje wideo, przy jednocześnie silnym podejściu strategicznym.” – dodaje Agnieszka Stelmaszczyk, dyrektor zarządzająca Fenomem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się