Joanna wesprze dział sprzedaży w działaniach monitorujących i raportujących przebieg kampanii reklamowych, a także będzie odpowiadać za obsługę administracyjną biura. Joanna jest studentką psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, na co dzień trenuje kickboxing.
Marcin dołączy do działu handlowego, będzie odpowiedzialny za projekty w nowych sieciach reklamowych, dodatkowo wesprze dział kliencki w aktualnych projektach. Poprzednio Marcin odpowiadał za realizację kampanii prasowych w Polska Press.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Powiększenie zespołu jest konsekwencją nowych mediów reklamowych w ofercie BE Media.