Cyfrowe nośniki Screen Network prezentują prognozę dopasowaną do miasta, w którym się znajdują. Na ekranach wyświetlane są informacje o aktualnych warunkach atmosferycznych, temperaturze oraz prognoza na kolejne dwa dni. Proces pobierania aktualnych danych i ich prezentacji jest całkowicie zautomatyzowany, a dodatkowo wygląd plansz w sposób dynamiczny dostosowuje się do aktualnej pogody i pory roku. Prognozy pogody można obejrzeć na ponad 45 tys. nośników w 7 tys. lokalizacji w całej Polsce.
– Generowane w czasie rzeczywistym praktyczne treści przyciągają uwagę odbiorców – mówi Damian Rezner, dyrektor IT w Screen Network – To wskazówka dla reklamodawców – warto oferować treści, stanowiące dla konsumentów konkretną wartość.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta