Projekt wyróżnia się nietypowym pozycjonowaniem. Jak przekonuje agencja, podstawą do zbudowania idei marki, było zderzenie wyobrażenia na temat Skandynawii i jej mieszkańców oraz minimalistycznego podejścia do projektowania mebli przez producenta.
Nordifra poprzez swoje produkty hołduje spokojowi, ciszy i samotności, otwarcie mówiąc, że introwertyzm jest cechą niezwykle pozytywną i często bardzo niedocenianą. Marka chce przekonać, że stygmatyzowanie 25% społeczeństwa, którą stanowią osoby o naturze introwertycznej jest błędem. Według Nordifra introwertycy nie powinni być uważani za flegmatyków, osoby bierne, zawsze poważne, nietowarzyskie i nudne. Introwertycy to dla Nordifra osoby, dla których największą przyjemnością jest spędzenie wieczoru z ciekawą książką, sam na sam ze swoimi myślami, w zaciszu swojego mieszkania, w swoim ulubionym kącie. Dzięki temu są w stanie myśleć twórczo, rozwijać swoją niezależność i dobrze się bawić.
Zobacz również
W ramach współpracy Dziadek do orzechów stworzył pozycjonowanie, branding, kampanię sprzedażową oraz sklep internetowy. Agencja opracowała ponadto unikalny kalendarz na 2018 rok, przedstawiający daty oraz miejsca możliwego urlopu dla osób spragnionych ciszy i spokoju.
Projekt wystartował 4 września.
Strona klienta.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing