Dziadek Henryk i Mariusz Kałamaga czarują w reklamie Columbusa

W drugiej odsłonie kampanii Columbusa, realizowanej pod hasłem Energii masz pod dostatkiem, główni bohaterowie pojawiają się w ezoterycznej odsłonie. Reklamy, wykorzystujące magiczny motyw, mają na celu pokazać, że dom bez rachunków dzięki OZE to nie żadna magia, tylko przyszłość.
O autorze
1 min czytania 2022-06-30

Dziadek Henryk i jego wnuk Mariusz są nierozłączną parą, która już od dłuższego czasu  wprowadza konsumenta w świat produktów i usług Columbusa. Wyróżnia ich specyficzne poczucie humoru i zaskakujące dialogi.

W najnowszej odsłonie kampanii bohaterowie wspólnie wróżą z magicznej kuli, chcąc zobaczyć swoją przyszłość. Co w niej widzą? Niezależny energetycznie i ekonomiczny dom, dzięki urządzeniom OZE. W dodatku ta wizja staje się rzeczywista, w odróżnieniu od opcji znalezienia żony dla Mariusza.

Działania promocyjne drugiej odsłony kampanii obejmują swoim zasięgiem telewizję, radio, internet oraz kanały VOD. Spoty reklamowe można zobaczyć w kanałach telewizyjnych Grupy TVN, Polsat oraz TVP, a także na platformach VOD. Kampania obejmuje także największe rozgłośnie radiowe Grupy RMF, EuroZet i Agory, reklamę internetową oraz działania PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Koncepcję kreatywną i wszystkie elementy kampanii, łącznie z realizacją spotów wideo, przygotował Dział Marketingu Columbus. Planowaniem i zakupem mediów telewizyjnych zajął się dom mediowy MediaHub.

Powstał także dedykowany landing dostępny pod adresem: energiimaszpoddostatkiem.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się