Communication manager Daria Walczak-Małecka swoje 9-letnie doświadczenie zdobywała w agencjach Carat, Starcom i Initiative. Pracowała dla takich marek jak: Microsoft, adidas, L’oreal czy Carlsberg. Ukończyła Marketing na Uniwersytecie Warszawskim.
Zobacz również
Magdalena Bryk przygodę z branżą zaczynała blisko 4 lata temu w domu mediowym Wavemaker, żeby następnie rozwijać się w strukturach Universal McCann. Pracowała dla takich klientów jak Henkel, Evergreen Garden, Orkla czy Froneri. Jest absolwentką SGH z podwójnym magistrem: z zarządzania oraz finansów i rachunkowości.
Magdalena Kos do Value Media przeszła z Mediacomu, gdzie odpowiadała za komunikację offline takich marek jak Skoda, HBO, Auchan, Danone i Żywiec Zdrój. Karierę zaczynała 15 lat temu od branży reklamowej, żeby w 2007 związać się z mediami w biurze reklamy Polsat Media. Ukończyła Politechnikę Świętokrzyską na wydziale Zarządzania i Modelowania Komputerowego.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Anna Demidowicz rozpoczęła karierę w domu mediowym Zenith, gdzie zdobywała doświadczenie na takich klientach jak Electrolux, Foodcare i Omegapharma. W ciągu ponad 6 lat w branży współpracowała z Ferrero, Kraft Heinz czy Angelini Pharma. Do Value Media przeszła z agencji Carat. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Socjologii. Od początku kariery planuje media w modelu 360.