Dzieci śpiewają „Bohemian Rhapsody” w spocie informującym o połączeniu sieci handlowych John Lewis i Waitrose

Dzieci śpiewają „Bohemian Rhapsody” w spocie informującym o połączeniu sieci handlowych John Lewis i Waitrose
Firma John Lewis Partnership w reklamie „&Personal”, w której możemy usłyszeć cover przeboju Queen Bohemian Rhapsody, pokazuje, że po połączeniu sieci handlowych John Lewis i Waitrose wszyscy pracownicy oraz klienci sieci handlowych są traktowani jak partnerzy.
O autorze
1 min czytania 2018-09-05

W pierwszym wspólnym spocie sieci handlowych John Lewis i Waitrose występują dzieci ze szkół podstawowych, które wykonują cover piosenki zespołu Queen Bohemian Rhapsody. W filmie widzimy, że wyjątkowe przedstawienie, pełne zaskakujących zwrotów akcji, nie mogłoby się udać, gdyby nie pełne zaangażowanie, dbałość o szczegóły i, co ważne – współpraca. Spot kończy się hasłem: „Kiedy jesteś czegoś częścią, wkładasz w to swoje serce”.

Kampania została przygotowana przez agencję Adam & Eve/DDB i jest elementem rebrandingu dwóch marek należących do firmy John Lewis Partnership – John Lewis i Waitrose. Do nazw obu marek dodano słowo Partners, co ma na celu zaznaczenie, że wszyscy pracownicy oraz klienci sieci handlowych są traktowani jak partnerzy.

Reklamie zatytułowanej „&Personal” przyświeca hasło „Dla nas to osobiste”. Spot miał swoją premierę 4 września w social mediach. Zostanie również wyemitowany w kinach przy emisji zwiastunów filmu o zespole Queen „Bohemian Rhapsody”.

PS Heathrow Airport: Bohemian Rhapsody

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pracownicy linii lotniczych British Airways, którzy odpowiedzialni są za bagaże na lotnisku Heathrow w Wielkiej Brytanii, złożyli hołd zmarłemu już wokaliście zespołu Queen, Freddiemu Mercury’emu z okazji 72. urodzin, które obchodziłby 5 września.

PS2 John Lewis: #MozTheMonster

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ta marka słynie ze wzruszających świątecznych spotów. Na Gwiazdkę 2017 marka opublikowała reklamę, która chwytała za serce, bawiła i urzekała bajkowym klimatem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3 John Lewis: The Journey

Z okazji Walentynek, marka pokazała nam zupełnie inną odsłonę miłości w spocie zatytułowanym „The Journey”.

PS4

Wykorzystywanie coverów w reklamach jest częstym zabiegiem, czego przykładem jest chociażby spot reklamujący pierwszy serial Showmaxu „Rojst”. W ramach promocji stworzono też teledysk do hitu „Wszystko czego dziś chcę” Izabeli Trojanowskiej w wersji Moniki Brodki.

PS5

W nowej reklamie Snickersa Elton John w raperskiej bitwie coveruje swoją własną piosenkę „Don’t go breaking my heart”.

PS6

Z okazji 60. urodzin brytyjski komik sir Lenny Henry sparodiował piosenkę „This is America” artysty Childisha Gambino (alter ego aktora Donalda Glovera), w której w żartobliwy sposób opowiadał o stopniowej śmierci telewizji w erze filmów na żądanie.