Spot będzie emitowany w Polsacie głównym, kanałach tematycznych Polsatu oraz kanałach tematycznych Discovery. W reklamie outdoorowej wykorzystano siatki wielkoformatowe i billboardy w Warszawie oraz citylighty w największych miastach polski, na portalach Filmweb, naEkranie, WP i wyborcza.pl pojawiły się kreacje display, a w mediach społecznościowych, Facebook i YouTube, przeprowadzono klasyczną kampanię wideo.
Za zakup mediów ATL odpowiada OMD / Easy Media. Za kreację ATL agencja FCB B2F a za kreację digital agencja VML.
Zobacz również
Premiera serialu Rojst, w reżyserii Jana Holoubka, odbędzie się 19 sierpnia na Showmax. W rolach głównych występują: Andrzej Seweryn i Dawid Ogrodnik.
W ramach promocji nowego serialu stworzono także teledysk do hitu „Wszystko czego dziś chcę” Izabeli Trojanowskiej w wersji Moniki Brodki.
Prolog serialu można obejrzeć poniżej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing