Już 19 sierpnia nastąpi premiera nowego serialu kryminalnego „Rojst” z udziałem Andrzeja Seweryna, Dawida Ogrodnika i Piotra Fronczewskiego. W nostalgiczny, a jednocześnie mroczny klimat lat 80. wprowadza teledysk do utworu „Wszystko czego dziś chcę” w wersji Brodki oraz znanego producenta, A_GIM-a z udziałem Fronczewskiego i Ogrodnika.
Zobacz również
Teledysk wyreżyserował Michał Marczak, autor nagrodzonego w Sundance filmu „Wszystkie nieprzespane noce”, jak również klipu Radiohead do utworu „I promise”.
– Pomysł, żeby jeszcze przed samym serialem powstał i ukazał się prolog serialu wydał mi się bardzo ciekawy. Chciałam, by nasza wersja znanego przeboju lat 80. „Wszystko czego dziś chcę” stworzona na potrzeby prologu nabrała nowego charakteru pasującego do klimatu serialu Rojst. Wyobraziłam sobie ten skoczny oryginał w wersji dużo wolniejszej, mrocznej i dusznej, wręcz narkotycznej. Pomyślałam, że dobrze zgra się z aurą i tematyką serialu. Tekst utworu również nabrał innego znaczenia. No i ten klip z Panem Piotrem Fronczewskim! – powiedziała Monika Brodka.
Zwiastun serialu:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Legendarne przeboje m.in. Stana Borysa i Zdzisławy Sośnickiej doczekały się swojej filmowej wersji w ramach cyklu Legendy Polskie Allegro:
PS2
W ramach promocji drugiego sezonu Opowieści Podręcznej podręczne wyszły na warszawskie ulice i stworzono specjalną linię odzieżową inspirowaną najnowszymi światowymi trendami: dyskryminacją, przemocą i brakiem równouprawnienia.
PS3
W celu promocji nowego sezonu serialu „Orange is the new black”, Netflix stworzył spot z udziałem Magdy Gessler, oceniającej więzienną kuchnię jednej z bohaterek filmu.
PS4
W ramach promocji trzeciego sezon serialu „Gra o tron”, w poniedziałkowym wydaniu New York Timesa na dwóch rozłożonych stronach czytelnikom ukazywał się nagle… cień smoka. Więcej akcji promocyjnych w artykule Dragon is coming – najlepsze akcje promujące „Grę o tron”.
PS5
Wiele niestandardowych akcji towarzyszyło także promocji serialu Stranger Things: