TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dziecku odmówisz? – nowa strategia komunikacji marki Grześki

Grześki wdrażają nową strategię komunikacji marki. 1 maja wystartowała kampania reklamowa marki oparta na haśle Dziecku odmówisz?. Pierwsza odsłona aktywności marketingowych potrwa do końca czerwca.
O autorze
1 min czytania 2015-05-04

Grześki zmieniają strategię komunikacji. Wizerunek nowoczesnej marki zapewniającej krótkie chwile codziennej przyjemności i beztroski będzie umacniany w oparciu o założenie, że każdy ma w sobie wewnętrzne dziecko. Wafelki impulsowe Grześki pozwalają na odkrycie i obudzenie dziecięcego pierwiastka niezależnie od wieku. Oparta na relacji ojciec-syn, komunikacja pod hasłem Dziecku odmówisz? pokazuje, że Grześki to marka, która pomaga budować więzi pomiędzy starszym a młodszym pokoleniem.

Ideą kreatywną komunikacji jest założenie, że każdy ma w sobie coś z dziecka. Prosty scenariusz pozwalający na silne wyeksponowanie emocji dziecka, jak i dorosłego ojca, który odkrywa w sobie chwile beztroski, pokazuje sposób na zbudowanie dobrej, pozytywnej relacji z synem. Ojciec, który ma w sobie wewnętrzne dziecko zupełnie przypadkiem, znajduje klucz do świata swojego syna. W naturalny sposób imponuje mu, co zbliża ich do siebie. Wybór koncepcji komunikacji został podyktowany jej wysoką atrakcyjnością, dużą pojemnością formatu oraz możliwościom eksploatacji na różnych nośnikach – wyjaśnia Beata Telega, Senior Brand Manager Colian Sp. z o.o.

Marka Grześki wdroży nową strategię komunikację na wielu płaszczyznach. Jej pierwsza odsłona będzie miała miejsce w ramach kampanii reklamowej realizowanej w maju i czerwcu. Kampania TV będzie prowadzona w największych, ogólnopolskich stacjach: TVP, TVN, Polsat i stacjach tematycznych. Działania w Internecie obejmą kampanię odsłonową oraz serwisy YouTube, VoD i Facebook. Przekazy reklamowe mają na celu budowanie emocjonalnej więzi z marką i podkreślenie jej kluczowych atrybutów.

Aktywności obejmą ponadto prasę handlową oraz kina sieci Helios i kina niezależne. Idea Dziecku odmówisz? będzie silnie komunikowana w punktach sprzedaży w postaci materiałów POSM. Kampania, oparta na nowej komunikacji, potrwa do końca czerwca.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię i kreację odpowiada agencja Just, a za zakup mediów Universal McCann. Za produkcję spotu odpowiada Opus Film, całość wyreżyserował Paweł Borowski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing