Kartka „Ultimate Get Well Card” jest wypełniona ciepłymi wiadomościami od ludzi z całego świata i spersonalizowana dla każdego z pacjentów szpitala pediatrycznego w Children’s Hospital of Orange County. Honda za pomocą AR i specjalnego iPada przekształciła salę szpitalną w zimową krainę cudów, aby dzieci poczuły się obdarowane tym, co najważniejsze w święta.
„Wysyłanie ciepłych życzeń innym jest jedną z najlepszych tradycji w okresie świątecznym i dzięki niewielkiej innowacji Honda uszczęśliwia młodych pacjentów – powiedziała Susie Rossick, asystentka wiceprezesa Honda Marketing.
Zobacz również
PS
Burger King również nie pozostaje głuchy na potrzebujących. Killka miesięcy temu marka nawiązałą współpracę ze Stacker Day, która jest partnerem Atomic Lab, firmy produkującej, dzięki technologii drukarek 3D, protezy rąk dla ludzi, którzy ich potrzebują.
Burger King część swoich dochodów przeznaczy na rozwój firmy, dzięki czemu ludzie będą mogli cieszyć się nowymi kończynami.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka fastfoodów opublikowała niedawno wideo, które zawierało ciekawy eksperyment społeczny, w którym ludzie owszem reagowali na problem, ale czy w słusznej sprawie? Zobaczcie!