Dzięki współpracy Duracell i SOS Wiosek Dziecięcych, w Kraśniku powstanie nowe boisko sportowe dla dzieci

Kampania „Moc Uśmiechu” zorganizowana przez markę Duracell i SOS Wioski Dziecięce zakończyła się sukcesem. W ramach projektu, Duracell przekaże 10 000 EUR na budowę boiska dla dzieci z Wioski Dziecięcej w Kraśniku.
O autorze
1 min czytania 2015-01-30

Dodatkowo Stowarzyszenie otrzyma również ponad 20 000 baterii Duracell, które zasilą dziecięce zabawki i pomogą rozwijać wyobraźnię maluchów podczas gier i zabaw edukacyjnych z rówieśnikami i opiekunami.

Kampania „Moc Uśmiechu” miała na celu zwrócenie uwagi na coraz częściej występujące zjawisko społeczne jakim jest spędzanie czasu przed ekranem telewizora, komputera lub tabletu kosztem wspólnych zabaw dzieci i rodziców. Z badania przeprowadzonego przez markę Duracell wynika, że aż 85% rodzin spędza czas wolny przed ekranami urządzeń elektronicznych1. Chociaż korzystanie z nich rozwija umiejętności, których dzieci będą potrzebować dorastając w cyfrowym świecie, to bierne formy rozrywki znacznie utrudniają rozwój zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych. 

Chcąc aktywnie zaangażować się w dyskusję na temat tego zjawiska, marka Duracell zachęca rodziców do aktywnego spędzania wolnego czasu z dziećmi. Do kampanii dołączyli również znani blogerzy, którzy na swoich kanałach komunikacyjnych podzielili się własnymi doświadczeniami na temat aktywnych form spędzania czasu z dziećmi: Nishka, Blog Ojciec, Matka Tylko Jedna i Mamy Gadżety. Wszystkie pomysły na to jak włączyć wyobraźnię podczas czasu spędzanego wspólnie z dziećmi są dostępne na serwisie everydayme.pl.

Pamiętając o tym, że aktywna zabawa jest niezmiernie istotna w rozwoju wszystkich dzieci, Duracell nawiązał współpracę z organizacją SOS Wioski Dziecięce. Dzięki zaangażowaniu Fanów w mediach społecznościowych, marka przekazała SOS Wiosce Dziecięcej w Kraśniku czek o wartości 10 000 EUR na budowę boiska dla młodych pasjonatów sportu i aktywnego spędzania czasu wspólnie z rówieśnikami. Dodatkowo, konsumenci którzy zakupili wybrane baterie Duracell Turbo Max przyczynili się do przekazania stowarzyszeniu 20 000 baterii, które dostarczą energii do aktywnej zabawy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dotacje przekazano w trakcie uroczystości w Kraśniku, podczas której dzieci opowiadały o swoich pasjach, potrzebach, a także pokazały, jak wygląda ich codzienne życie w Wiosce SOS.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się