Jesteś przedsiębiorcą? Pracujesz w dziale marketingu? Dołącz do projektu Dziękujemy NieZwykłym!
– Od lat wspieramy akcje takie jak Szlachetna Paczka, WOŚP czy Caritas. Byliśmy również pomysłodawcą kalendarza charytatywnego „Śląsk nie jest czarno-biały”. Teraz również nie pozostajemy obojętni na sytuację, w jakiej znalazł się cały świat. Stąd pomysł na INWESTYCJĘ W DOBRO i projekt, który chcemy realizować razem z przedsiębiorcami z całej Polski – mówi Kinga Bielejec, marketing & PR manager w Grupie Infomax. – My zajmiemy się koordynacją projektu, Ty zyskasz uznanie w oczach swoich Klientów. Razem wesprzemy Pielęgniarki i Położne! – dodaje z uśmiechem.
Zobacz również
Do końca lipca trwa konkurs, w trakcie którego zostanie wyłonionych 12 zwycięskich prac dzieci. To one będą stanowiły inspirację do stworzenia kart kalendarza na kolejny rok. Szczegóły są dostępne na stronie grupainfomax.com/dziekujemy-niezwyklym.
Kalendarz charytatywny – idealny pomysł na prezent dla biznesowych Partnerów
Grupa Infomax projektuje i produkuje wyjątkowe kalendarze od 25 lat. Wieloplanszowy kalendarz charytatywny, po naniesieniu logotypu danej firmy, stanie się jej najlepszą wizytówką. To także idealny pomysł na prezent dla kontrahentów, kluczowych klientów czy partnerów biznesowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Dołączenie do akcji Dziękujemy NieZwykłym to wyraz dobroci serca, a równocześnie wzmocnienie wizerunku całej firmy. Należy pamiętać, że kalendarze można personalizować (zmienić czcionkę, umieścić logo firmy na stopce itp.), a firmy, które bezpośrednio nie zaangażują się w kreację kart mogą uzyskać miano Sponsorów – precyzuje Sybilla Broda, koordynatorka projektu oraz account manager w Grupie Infomax.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dajmy siłę pielęgniarkom i położnym!
Jednak najważniejszy w całym projekcie jest jego szczytny cel. Całkowity dochód uzyskany ze sprzedaży kalendarza zostanie przeznaczony Naczelnej Izbie Pielęgniarek i Położnych na zakup sprzętu oraz wsparcie terapeutyczne.
– Od zawsze docenialiśmy ciężką pracę pielęgniarek, pielęgniarzy i położnych. W dobie pandemii, tym bardziej chylimy im czoła. Możemy tylko się domyślać, jak bardzo stresująca jest obecna sytuacja. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy, że dochód ze sprzedaży kalendarza zostanie przekazany NIPiP. – tłumaczy Kinga Bielejec.
Serdecznie zachęcamy wszystkich przedsiębiorców do przyłączenia się do projektu #DziękujemyNieZwykłym.