Dzień Moreli w sklepie internetowym morele.net

Sklep Morele na jeden dzień zmienił wygląd swojej strony głównej, zastępując wizualizacje produktów zdjęciami moreli i zaserwował odwiedzającym garść interesujących informacji na temat tego owocu. Akcja zrealizowana została z okazji przypadającego na 9 stycznia Dnia Moreli.
O autorze
1 min czytania 2022-01-10

Internauci, którzy w niedzielę (9.01.) odwiedzili sklep Morele, mogli poczuć się nieco zaskoczeni, widząc zmiany, które zaszły na jego stronie głównej. Wizualizacje produktów oferowanych przez sklep zostały zastąpione zdjęciami moreli… i nie chodzi tu o grafiki z logiem firmy o tej nazwie, ale o owoce. Dodatkowo tego dnia na stronie morele.net pojawiły się slidery kierujące do informacji, w której zebrane zostały ciekawostki dotyczące tych konkretnych owoców. Wśród nich m.in. te mówiące o ich wartości kalorycznej, roli jako afrodyzjaku czy korzyści dla zdrowia, jakie oferują.

– Nie jest powiedziane, że mając w nazwie marki owoc należy „atakować” nim wszystkich odwiedzających stronę główną. Warto jednak czasem puścić oczko do Klientów i obok elementu „zabawy” podzielić się też z nimi garścią ciekawej wiedzy wykorzystując nadarzającą się okazję. Tymczasowe zmiany, które wprowadziliśmy w Dzień Moreli na naszej stronie, pozwoliły nam nie tylko zrealizować niesztampowe działanie komunikacyjne, ale też z całą pewnością wywołać uśmiech na twarzach wielu Klientów – mówi Radosław Zarzeczny, head of brand & communications w Morele.