TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dzień Moreli w sklepie internetowym morele.net

Sklep Morele na jeden dzień zmienił wygląd swojej strony głównej, zastępując wizualizacje produktów zdjęciami moreli i zaserwował odwiedzającym garść interesujących informacji na temat tego owocu. Akcja zrealizowana została z okazji przypadającego na 9 stycznia Dnia Moreli.
O autorze
1 min czytania 2022-01-10

Internauci, którzy w niedzielę (9.01.) odwiedzili sklep Morele, mogli poczuć się nieco zaskoczeni, widząc zmiany, które zaszły na jego stronie głównej. Wizualizacje produktów oferowanych przez sklep zostały zastąpione zdjęciami moreli… i nie chodzi tu o grafiki z logiem firmy o tej nazwie, ale o owoce. Dodatkowo tego dnia na stronie morele.net pojawiły się slidery kierujące do informacji, w której zebrane zostały ciekawostki dotyczące tych konkretnych owoców. Wśród nich m.in. te mówiące o ich wartości kalorycznej, roli jako afrodyzjaku czy korzyści dla zdrowia, jakie oferują.

– Nie jest powiedziane, że mając w nazwie marki owoc należy „atakować” nim wszystkich odwiedzających stronę główną. Warto jednak czasem puścić oczko do Klientów i obok elementu „zabawy” podzielić się też z nimi garścią ciekawej wiedzy wykorzystując nadarzającą się okazję. Tymczasowe zmiany, które wprowadziliśmy w Dzień Moreli na naszej stronie, pozwoliły nam nie tylko zrealizować niesztampowe działanie komunikacyjne, ale też z całą pewnością wywołać uśmiech na twarzach wielu Klientów – mówi Radosław Zarzeczny, head of brand & communications w Morele.