Błąd, niepowodzenie, pomyłka, blamaż, niedopatrzenie, porażka, wpadka, wtopa, fiasko, katastrofa, klęska, klapa, przegrana, zawód, obciach, krach, niewypał, upadek, epic fail, niefart, fuck-up, plama…
Błędy mogą być najlepszą podstawą uczenia się, niepowodzenia – kursem motywacji i determinacji, a wkurzenie, że coś jest „nie tak”, impulsem do odkryć i innowacji. Jak uczyć się na własnych błędach, przechodzić przez porażki, mylić się szybko, by poprawiać swoje działania, budować kulturę organizacyjną akceptującą niepowodzenia, popełniać błędy z premedytacją, by rozwijać swoją organizację? Tego dowiecie się z książki „Sztuka Błądzenia” Rafała Żaka – trenera, mówcy, coacha, autor książek oraz prelegenta konferencji Dzień Porażki.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
NowyMarketing jest partnerem medialnym konferencji Dzień Porażki, która odbędzie się 18 stycznia 2019 w Warszawie. Z tej okazji mamy do rozdania 2 egzemplarze książki Rafała Żaka „Sztuka Błądzenia” wraz z autografem jej autora. Pytanie konkursowe pojawi się w poniedziałek 14 stycznia w naszym newsletterze, do którego możecie zapisać się tutaj. Bądźcie czujni!