Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Dzień, w którym Shazam zapomniał piosenek. Winna aktualizacja aplikacji, czy może to coś dużo poważniejszego?

Dzień, w którym Shazam zapomniał piosenek. Winna aktualizacja aplikacji, czy może to coś dużo poważniejszego?
Czy znalazłeś się kiedyś w sytuacji, w której słyszysz naprawdę fajną piosenkę, ale kompletnie nie możesz skojarzyć sobie jej tytułu? W takiej sytuacji, niczym superbohater, z pomocą przychodzą aplikacje, które na pewno pomogą Ci ją znaleźć. Najpopularniejszą z nich jest Shazam.
O autorze
1 min czytania 2017-05-23

Okazuje się jednak, że nie jest ona taka niezawodna…

Shazam to aplikacja, z której korzystać można dzięki mikrofonowi wbudowanemu w telefonie lub innym urządzeniu z dostępem do Internetu. Ta po „odsłuchaniu” piosenki, łączy się z bazą danych w poszukiwaniu interesującego nas tytułu. Po odnalezieniu pasującej piosenki, pokazuję nam jej tytuł, album oraz proponuje odsłuchanie jej za pomocą YouTube lub Spotify. Jednak Brytyjczycy przekonali się, że aplikacja czasem… „szwankuje”.

„Dzień, w którym Shazam zapomniał” to kampania, w której wzięli udział wszyscy poszukujący piosenki w określonym czasie. Gdy aplikacja odsłuchiwała piosenkę i wydawało się, że już wyświetli się nam jej tytuł, okazywało się, że Shazam „zgubiła” wątek i zapominała o zapytaniu użytkownika.

Akcja miała na celu zwrócić uwagę na problem ludzi borykających się z chorobą Alzheimera. Jak podaje Adweek (link) aż 40 tysięcy osób poniżej 65 roku życia boryka się z nią. Te dane to tylko wierzchołek góry lodowej, ponieważ są to statystyki wyłącznie z Wielkiej Brytanii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację akcji odpowiedzialna jest agencja Innocean Worldwide UK.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Alzheimer to najczęstsza postać otępienia, nieuleczalna i postępująca choroba neurodegeneracyjna, prowadząca do śmierci chorującego. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

To moment, w którym zapominasz, że to Twój pies je karmę. Zobaczcie spoty, który doskonale obrazują chorobę: