zdjęcie: facebook.com/Sekielski
„Tylko nie mów nikomu” to niewątpliwie najgłośniejsza produkcja roku. Film wywołał burzę za sprawą zobrazowania skali pedofilii w polskich kościołach. Otworzył on oczy wielu osobom, które nie widziały, bądź nie chciały widzieć tego problemu.
Zobacz również
Reżyserem dokumentu jest Tomasz Sekielski, dziennikarz, który w całości sfinansował swój film dzięki zbiórce pieniędzy w internecie. Od momentu premiery produkcji nazwisko autora nie schodzi z nagłówków, lecz od 29 maja z nieco innego powodu – Sekielski bowiem na swoim facebookowym profilu zamieścił informację o sprzedaży koszulek z plakatem filmu „Tylko nie mów nikomu” i, jak zaznaczył, nie jest to projekt komercyjny.
Mimo wszystko, wielu internautom nie spodobał się nowy projekt Tomasza Sekielskiego. Wiele osób zarzuciło reżyserowi „robienie biznesu na pedofilii” i zarabianie pieniędzy na krzywdzie innych. Natomiast niektórzy użytkownicy nieco inaczej odebrali sprzedaż koszulek – ich zdaniem zakup jednej z nich byłby „znakiem protestu tego, co dzieje się w kościołach”.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dom mody Gucci został oskarżony o obrazę uczuć religijnych przez nowojorską organizację Sikh Coalition – chodzi o sprzedaż turbanów, które dla wyznawców sikhizmu są świętym przedmiotem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing