„Podsumowując dekadę działalności firmy w Krakowie widzimy świadectwo naszego ciągłego zaangażowania w innowacyjne projekty, w przyszłość firmy i samej branży. Chcielibyśmy podziękować wszystkim naszym pracownikom za sukcesy, które nasza firma osiągnęła w ciągu tych ostatnich 10 lat,” powiedział Jarosław Maślanka, dyrektor krakowskiego oddziału. „Nasze krakowskie centrum oprogramowania liczy obecnie 130 wyjątkowych ekspertów w dziedzinie Javy, systemów Android i iOS. Ich praca w znacznym stopniu przyczynia się do sukcesu Pegasystems na całym świecie. Myśląc o przyszłości, ta dla Pegasystems wygląda naprawdę obiecująco.”
Od początku swojego istnienia, krakowskie biuro było centrum rozwoju rozwiązań mobilnych. W ramach programu stażowego, każdego roku Pega Kraków angażuje kilkunastu wyróżniających się studentów, a wielu z nich wiąże się z Pegasystems na stałe. Jednym z kluczowych elementów wpływających na tworzenie wyróżniających się aplikacji jest doskonała współpraca między menedżerami, którzy pracują ze sobą od utworzenia oddziału . Nie bez znaczenia jest też ich profesjonalna postawa wobec kandydatów, pracowników i projektów.
Zobacz również
Pegasystems wyróżniono niedawno jako lidera w raportach Forrester Research (The Forrester Wave™: CRM Suites for Large Organizations, Q1 2015) oraz w raporcie Gartnera (Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center 2015). Firmę uwzględniono także w raporcie Gartnera Magic Quadrant for Multichannel Campaign Management 2015.
Pegasystems, w swoich rozwiązaniach, wykorzystuje zaawansowaną analitykę i reguły biznesowe w czasie rzeczywistym, dokonując stałej oceny każdej interakcji z klientem w kontekście przewidywalnych następstw. W kolejnym kroku dopasowuje zebrane informacje do stawianych celów biznesowych i dynamicznie rekomenduje najbardziej odpowiednie działania, ofertę, treści i kanał komunikacji. Ta funkcjonalność o nazwie Next-Best-Action pozwala firmom na lepszą komunikację z klientami w oparciu o najwłaściwszy komunikat dostarczony w najlepszym momencie i za pośrednictwem odpowiedniego kanału. Pozwala to na jeszcze lepszą promocję i odbiór danej marki oraz zwiększenie jej wartości w oczach klienta.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce