OSHEE od lat współpracuje z najlepszymi, nie tylko w świecie sportu, ale także szeroko pojętego lifestyle’u. Po serii produktów OSHEE x MATA, stworzonych w collabo z raperem Michałem Matczakiem, przyszedł czas na wejście w świat muzyki pop. Stąd współpraca z Darią Zawiałow, jedną z najchętniej streamowanych i uznanych artystek w Polsce, laureatką MTV EMA Music Awards w kategorii Best Polish Act 2021 oraz zdobywczynią sześciu Fryderyków.
Zobacz również
– Jesteśmy podekscytowani naszą nową współpracą ambasadorską! Realizacja wspólnych projektów z tak utalentowanymi artystami jak Daria, to kolejny krok w umocnieniu pozycji OSHEE jako lidera lifestyle’u, symbolu aktywnego i zdrowego stylu życia oraz wspieraniu osób realizujących swoje cele. Ambicja, pasja czy oryginalność to jedne z głównych cech, które nas połączyły. Uczestnicząc w kolejnych projektach muzycznych Darii Zawiałow chcemy nie tylko zachwycać jej fanów, będących zarazem konsumentami OSHEE, ale również promować oraz dbać o właściwe nawodnienie organizmu także podczas festiwali muzycznych i koncertów – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu OSHEE.
– Od początku mojej kariery staram się bardzo rozsądnie i selektywnie dobierać współprace – szczególnie te długofalowe i ambasadorskie. Zależy mi na tym, aby były to współprace z markami, które towarzyszą mi na co dzień, a ich wartości i kierunek, w którym podążają, był podobny do mojego. Obserwując poczynania OSHEE, chociażby ich działania z Igą, którą bardzo cenię i której kibicuję, wiedziałam, że to co nas łączy to ekscytacja rzeczami nowatorskimi, wizjonerskimi i stawianiem sobie coraz to wyższych poprzeczek. Projekt “Dziewczyna Pop” był dla mnie ogromnym wyzwaniem i spełnieniem marzeń. Cieszę się, że wspólnie z OSHEE mogę ten projekt kontynuować, a tym samym wejść na kolejny level i zrobić rzeczy, o których nawet nie śniłam – opowiada o współpracy Daria Zawiałow.
Współpraca OSHEE z Darią Zawiałow będzie realizowana na wielu płaszczyznach: w telewizji, digitalu, OOH, kinach oraz podczas wybranych koncertów artystki. Już w połowie maja odbędzie się odsłona pierwszej części kampanii reklamowej marki z udziałem ambasadorki, a największe nasilenie działań promocyjnych będzie miało miejsce w okresie letnio-wakacyjnym, kiedy to odbywa się większość wiodących festiwali muzycznych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kreacją i realizacją materiałów reklamowych zajmie się Lemon, a planowaniem i zakupem mediów agencja mediowa Mediahub.
Słuchaj podcastu NowyMarketing