Dziewczyny rządzą w kampanii Deichmann

Ruszyła wiosenna kampania marki Deichmann pod hasłem #DziewczynyRządzą. Bohaterką spotów promujących nową, miejską kolekcję butów jest Margaret. Kampanię przygotowała i realizuje agencja LiquidThread.
O autorze
1 min czytania 2017-03-14

Od 13 marca w największych stacjach telewizyjnych można zobaczyć spoty promujące wiosenno-letnią kolekcję butów Deichmann. Marka kontynuuje współpracę z Margaret, która ze swoją energią  idealnie wpisuje się w klimat nowej kolekcji oraz hasło przewodnie kampanii, promujące solidarność i siłę kobiet – #DziewczynyRządzą.

Dynamiczny, utrzymany w młodzieżowym klimacie spot doskonale oddaje charakter kolekcji, którą Deichmann wspólnie z Margaret przygotował na nowy sezon. To przede wszystkim buty lekkie, wygodne, nadające wyrazistości stylizacjom, w których poczujemy wiosenną energię podczas miejskich wędrówek.  

Idea #DziewczynyRządzą będzie motywem przewodnim wszystkich aktywności

w najnowszej kampanii Deichmann. Oprócz reklamy telewizyjnej w ramach zintegrowanych działań realizowane będą również m.in. kampanie banerowe, promocja w mediach społecznościowych, reklama OOH, social PR oraz aktywacja. W ramach tej ostatniej – na stronie użytkowniczki same zdecydują jaka zasada i jaki rabat na buty zostaną wprowadzone do sklepów Deichmann na weekend.   

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja LiquidThread. #DziewczynyRządzą to czwarta, wspólnie realizowana kampania agencji i marki Deichmann. Produkcją spotu zajął się dom Tango Production. Strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów przygotował Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing