Od 13 marca w największych stacjach telewizyjnych można zobaczyć spoty promujące wiosenno-letnią kolekcję butów Deichmann. Marka kontynuuje współpracę z Margaret, która ze swoją energią idealnie wpisuje się w klimat nowej kolekcji oraz hasło przewodnie kampanii, promujące solidarność i siłę kobiet – #DziewczynyRządzą.
Dynamiczny, utrzymany w młodzieżowym klimacie spot doskonale oddaje charakter kolekcji, którą Deichmann wspólnie z Margaret przygotował na nowy sezon. To przede wszystkim buty lekkie, wygodne, nadające wyrazistości stylizacjom, w których poczujemy wiosenną energię podczas miejskich wędrówek.
Zobacz również
Idea #DziewczynyRządzą będzie motywem przewodnim wszystkich aktywności
w najnowszej kampanii Deichmann. Oprócz reklamy telewizyjnej w ramach zintegrowanych działań realizowane będą również m.in. kampanie banerowe, promocja w mediach społecznościowych, reklama OOH, social PR oraz aktywacja. W ramach tej ostatniej – na stronie użytkowniczki same zdecydują jaka zasada i jaki rabat na buty zostaną wprowadzone do sklepów Deichmann na weekend.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja LiquidThread. #DziewczynyRządzą to czwarta, wspólnie realizowana kampania agencji i marki Deichmann. Produkcją spotu zajął się dom Tango Production. Strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów przygotował Starcom.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing