W ramach kampanii firma będzie promowała również wartości związane z przyjaźnią. Aktywację przygotowały agencje LiquidThread i Starcom.
W kolejnej odsłonie kampanii #DziewczynyRządzą to dziewczyny, poprzez głosowanie zadecydują jaką zasadę wprowadzi Deichmann w swoich sklepach na weekend. W ramach trwającej 5 tygodni aktywacji, łączącej online z offlinem, na stronie DziewczynyRządzą.pl co poniedziałek będą publikowane dwie zasady do wyboru. Głosujący będą jednocześnie zwiększać rabat na przypisane do zasady buty. Przykładowe zasady to: zrób sobie selfie w sklepie albo wyskocz na zakupy w nowym ciuchu. Wszystkie dziewczyny, które zastosują się w sklepach do wybranej przez nie zasady, kupią „zwycięski” model butów z rabatem.
Zobacz również
Internetowa odsłona kampanii #DziewczynyRządzą prowadzona będzie również w social media. Jej celem będzie m.in. promowanie wartości związanych z przyjaźnią. Działania na Facebooku, Instagramie i Snapchacie spaja hasło przewodnie kampanii. Na Instagramie pod hasztagiem #DziewczynyRządzą Margaret i influrencerki razem ze swoimi najlepszymi przyjaciółkami opowiedzą swoje historie.
W kampanię promującą hasło #DziewczynyRządzą zaangażowały się między innymi: RedLipstickMonster, O Matko i Córko czy Julia Wróblewska. O tym jak ważna jest przyjaźń opowie też Margaret razem ze swoją przyjaciółką w krótkich video, które pojawią się w internecie.
Kampania wspierana jest również działaniami branded contentowymi. Na fanpage’u Radia Eska trwa konkurs nawiązujący do zwycięskich zasad, a o całej akcji #DziewczynyRządzą informują emitowane w stacji radiowe spoty. Prowadzone jest również wsparcie w serwisach młodzieżowych. Na papilot.pl oraz noizz.pl. można przeczytać artykuły, porady i wywiady z ekspertami na temat przyjaźni, jej siły oraz obowiązujących w niej zasad.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampanię przygotowały i realizują agencje LiquidThread (kreacja, realizacja kampanii) i Starcom (strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów).
Słuchaj podcastu NowyMarketing