Dziewięć nowych organizacji dołącza do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

Do kurii professional services przystąpiły: Stor9_, Httpool, RTB House oraz Antal, do kurii reklamodawców – Totalizator Sportowy, Grupa OLX i Carrefour Polska, zaś do kurii mediów – Time i Grupa RMF.
O autorze
2 min czytania 2022-02-28

IAA Polska jest jedyną organizacją w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 150 i to grono stale się powiększa.

Bardzo się cieszę, że inicjatywy realizowane przez IAA Polska przyciągają w nasze szeregi kolejne wspaniałe firmy, zarówno marketerów, jak i agencje oraz media. Stanowimy coraz szersząreprezentację branży komunikacji marketingowej, dzięki czemu nasz głos jest bardziej donośny i po prostu ważniejszy, a jako organizacja mamy większą moc, aby wspólnie realizować misję dialogu i kształtowania zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej w Polsce – mówi Dorota N. Haller, wiceprezeska Zarządu IAA Polska, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce, CMO w Huawei CBG Polska.

Stor9_ to agencja komunikacji digitalowej łącząca w sobie kompetencje z zakresu influencer marketingu, talent managementu oraz produkcji. Klientami agencji są/byli m.in. Huawei, Totalizator Sportowy, HBO, Sephora, RTV Euro AGD, T-Mobile czy Novakid.

Httpool jest częścią Aleph Group i największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat, Warner Music, Outbrain czy Brainly. Httpool zajmuje się sprzedażą digitalowych rozwiązań marketingowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

RTB House to globalna firma dostarczająca technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie. Obsługuje ponad 3000 kampanii dla klientów z regionów EMEA, APAC i obu Ameryk.

Antal to jeden z liderów rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR, obecny w Polsce od 1996 roku. Prowadzi projekty w kraju i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw ze wszystkich sektorów gospodarki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Totalizator Sportowy to właściciel marki LOTTO. Dysponuje siecią ponad 18 500 punktów sprzedaży LOTTO, prowadzi sprzedaż gier i loterii on-line oraz działalność w obszarze gier na automatach poza kasynami gry i kasyno internetowe. Spółka jest jednym z najważniejszych filarów finansowania polskiego sportu i kultury, przekazując na te cele miliardy złotych rocznie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Grupa OLX to sieć platform e-commerce, do której w Polsce należą m. in. serwisy ogłoszeniowe OLX, Otodom, Obido, Otomoto oraz Fixly. Grupa OLX jest obecna w ponad 30 krajach, na 5 kontynentach, w zasięgu jej działania jest ponad 300 mln ludzi.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa z ponad 900 sklepami w Polsce w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Działa w ponad 30 krajach.

TIME SA jest spółką reprezentującą stacje radiowe: ESKA, ESKA Rock, VOX FM, Radio SuperNova. Jest również wydawcą dziennika Super Express oraz miesięczników: Murator, Architektura-Murator, M jak mieszkanie, Dobre Wnętrze, M jak mama i Informatorów. W internecie prowadzi strony poszczególnych w/w brandów.

Grupa RMF obecnie jest największym nadawcą radiowym w kraju. W skład Grupy RMF wchodzą ogólnopolskie radio RMF FM, sieć RMF MAXXX oraz RMF Classic. Jej podstawowym przedmiotem działalności jest sprzedaż czasu reklamowego w stacjach radiowych oraz powierzchni reklamowej w serwisach internetowych Grupy.