Mail2call integruje e-mail marketing z usługą call-back firmy Dzinga. Oznacza to, że odbiorca e-maila może bezpośrednio z poziomu wiadomości, jednym kliknięciem, zamówić połączenie zwrotne. Nie ma potrzeby wypełniania formularzy. Wystarczy jedynie zostawić numer telefonu, potwierdzić tę operację, a potem pozostaje już tylko oczekiwać na połączenie. W przypadku call-backa firmy Dzinga czekanie to nie będzie dłuższe niż 21 sekund.
Usługa mail2call była możliwa do wprowadzenia dzięki temu, że w zasobach informacyjnych DBMS oprócz adresu e-mail znajduje się również nr telefonu.
Zobacz również
„Nasza współpraca technologiczna z DBMS pozwala w nowy i ciekawy sposób wykorzystać callback – w mailu. User otrzymując maila na swoją skrzynkę, ma możliwość poprzez jeden klik zainicjować połączenie z operatorem. Daje to olbrzymie możliwości w mailingach, ponieważ działa tu zasada »right here, right now« oraz brak jest dodatkowych kroków do połączenia” – mówi Marek Toporowicz, Head Of Integrations CEE w Dzinga.
„Bardzo cieszę się z nawiązanej współpracy i mam nadzieję, że wspólnie z Dzingą wykorzystamy potencjał narzędzia, jaki został stworzony przez obie firmy. Jestem przekonany, że wpłyniemy pozytywnie na skuteczność sprzedaży w telesprzedaży, poprzez świadome zamówienie kontaktu przez klienta” – komentuje wprowadzenie usługi na rynek Tomasz Dziobiak CEO, DBMS.
Usługa mail2call to duże korzyści dla e-biznesu. Dzięki niej znacznie ułatwiony i przyspieszony jest kontakt z konsultantem, zwiększa się też konwersja sprzedaży. Mail2call świetnie sprawdzi się w kampaniach efektywnościowych typu lead generation. Zanim powstała usługa, marketerzy i call center musieli wykorzystać dedykowany landing page, sprawdzać dane spływające z formularza, przekazywać konsultantowi, który oddzwaniał. Teraz wystarczy zostawić numer i kliknąć przycisk potwierdzenia tej operacji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Usługa mail2call już została z powodzeniem przetestowana. Sprawdzono ją w kampanii „Usłysz Polskę”, realizowanej we współpracy z firmami Amplifon oraz Geers, dzięki czemu seniorzy zamawiali połączenie z konsultantami infolinii. W ciągu dwóch tygodni od uruchomienia z usługi skorzystało już ok. 1000 odbiorców.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Usługa może być stosowana na dużą skalę, w dowolnej kampanii mailingowej, w której mamy do dyspozycji pozyskany numer telefonu
Dzinga działa na rynku polskim od 2016 roku. W skład jej produktów wchodzą, chociażby call-back (także w wersji freemium), HPBX (wirtualna centrala telefoniczna), IVR (interactive voice response), nagrywanie i przechowywanie rozmów w postaci plików MP3, numery lokalne (również zagraniczne, z 27 krajów) oraz numery 0-800. Atrakcyjne ceny połączeń to także ważny element oferty (tak krajowych, jak i międzynarodowych).
Pełna oferta firmy Dzinga dostępna jest na stronie.